Ik vind dit ook erg jammer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rex_Rolfo schreef:Er gaan ook nogal een motorfietsen naar een nieuwe eigenaar zonder dat aan de oude bezitter te vragen. Op motor-forum.nl is dat als volgt opgelost:
- Als een motor gestolen is kun je daar een apart topic voor aanmaken.
- Als een mod een pb krijg of zelf het topic ziet gaat het in een centraal overzicht (link)
- alleen mods kunnen daar posten dus het centrale overzicht vervuilt niet
- mf-ers kunnen zich op het centrale topic abonneren, krijgen dan een mail als er een nieuwe post is (oftwel, helaas wéér een motor gestolen).
Zoiets zou ook wat voor Bokt kunnen zijn. Niet voor een gestolen zweepje of handschoenen, wel voor de grotere/duurdere zaken als zadels, trailer, paarden.
juval schreef:Rex_Rolfo schreef:Er gaan ook nogal een motorfietsen naar een nieuwe eigenaar zonder dat aan de oude bezitter te vragen. Op motor-forum.nl is dat als volgt opgelost:
- Als een motor gestolen is kun je daar een apart topic voor aanmaken.
- Als een mod een pb krijg of zelf het topic ziet gaat het in een centraal overzicht (link)
- alleen mods kunnen daar posten dus het centrale overzicht vervuilt niet
- mf-ers kunnen zich op het centrale topic abonneren, krijgen dan een mail als er een nieuwe post is (oftwel, helaas wéér een motor gestolen).
Zoiets zou ook wat voor Bokt kunnen zijn. Niet voor een gestolen zweepje of handschoenen, wel voor de grotere/duurdere zaken als zadels, trailer, paarden.
dat lijkt me een goede oplossing...
juval schreef:nee, het gestolen paard heeft dan wel een eigen topic, alleen een link naar dat topic wordt in een centraal topic gezet, zodat mensen die alleen op dat centrale topic geabonneerd zijn er een bericht van krijgen. dus niet zoals nu dat het topic waar het om gaat gesloten wordt en dat alles in dit (inmiddels vervuilde) topic moet staan.
Alwiene schreef:Ik weet niet hoe ik een Facebookbericht hier moet plaatsen, maar het profiel Cristel Gorris op Facebook heeft foto's geplaatst van gevonden zadels.
Amikaa schreef:gohya schreef:Waarom zet je die link niet gewoon hier neer? hoeft niemand eerst te mailen.
Nou dat vind ik wat te ver gaan, misschien zit ik er wel naast en ik wil niemand wellicht ten onrechte in een verkeerd daglicht stellen door de gegevens hier op dit topic zetten.