Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rocamor schreef:Is je jaar contract dan altijd van 1/1 - 31/12? En moet dan het contract niet voor 1/10 worden opgezegd of zeg ik nu iets heel doms?
En nog iets anders, en het zal vast niet, maar weet je zeker dat die lui van de instelling behoorden tot de "goede" kant en dat je niet met "clienten" te maken had?
Ibbel schreef:Dan heb je dus in ieder geval 6 maand opzegtermijn, want je huurt al 8 jaar.
Ik vermoed overigens dat je bouwactiviteiten iemand wakker hebben gemaakt die gedacht heeft oh sjips, daar zit een huurder met plannen om er permanent te blijven.
Kun jij overigens 70.000 euro ophoesten voor een hectare? Want dat is hier in de omgeving de marktprijs voor weiland. Nog afgezien van of men je toestaat te kopen, kun je ook echt kopen?
cinniz123 schreef:Misschien kort door de bocht hoor maar je zegt vriendjes die erop loeren.....kan het niet zo zijn dat die vriendjes je nieuwe stal wel erg aantrekkelijk vinden?
Is vreemd toch 8 jaar niets horen en dan ineens dit als je al zo ver klaar bent met je stal.
jorretje schreef:Nou pff wat een rotzakken.. Heel verstandig dat je er een advocaat naar laat kijken. Volgens mij is mondeling opzeggen niet voldoende, staat vast wel iets over in je contract, tevens over opzeg termijn.
Ik vermoed dat ze een andere bestemming voor dit stuk grond hebben verzonnen. Goed de aanvragen in de gaten houden en informeren bij de gemeente. Misschien willen ze wel iets waar (nog) helemaal geen vergunning voor is. Dat kan je dan proberen tegen te houden.
Zeker na zover jaar met plezier op een plek gestaan te hebben.