Niet geleverde echofotos

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MissYvette4u

Re: Niet geleverde echofotos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 16:58

Hm geen slecht idee

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 14:30

Ik heb reactie, heb 10 echofoto's ontvangen *\o/*
Dien ik de 55 euro aan incassokosten en wettelijke renten nog wel te betalen? Als da mij die foto's meteen had doorgestuurd, had ze dat incassobureau toch niet te hoeven inschakelen?

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 15:04

MissYvette4u schreef:
Ik heb reactie, heb 10 echofoto's ontvangen *\o/*
Dien ik de 55 euro aan incassokosten en wettelijke renten nog wel te betalen? Als da mij die foto's meteen had doorgestuurd, had ze dat incassobureau toch niet te hoeven inschakelen?

Fijn dat je de foto's uiteindelijk toch ontvangen hebt!

Ik zou ze niet betalen. Kom op! Het is al van de zotte dat jij bewust een rekening niet 'moet' betalen om toch aan de foto's te komen die je toekomen (wat ook afgesproken was).
Zou geen euro betalen aan incassokosten, laat ze dat zelf maar uitzoeken met hun incassobureau.

Als ze zelf eerder reactie gegeven hadden op jou mails was het geheel niet bij het incassobureau terecht gekomen.

(Zo doe ik dit zelf in vergelijkingswaardige gevallen en ze zijn nog nooit achter me aan gekomen voor resterende incassokosten)

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 15:13

Nee hoor, geen incassokosten betalen. Er is immers van beide kanten iets te kort gekomen, jij hebt nu eindelijk je foto's, krijgen zij een betaalde rekening. Maar dat is meer mijn visie, weet niet of het mag natuurlijk.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 15:19

Weet je wel zeker dat ze van je paard zijn? Doet er ook niet toe maar betaal gewoon, zonder de incasso kosten. Vind het wel heel raar dat er nu plots wel foto's gestuurd kunnen worden

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 16:26

Ja de fotos zien er hetzelfde uit zoals ik ze op dat echo apparaat heb gezien. Echt raar dat ze die niet eerder heeft gestuurd. Ik betaal de oorspronkelijke rekening.