Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Succes!snuffie123 schreef:Dus Ts ik zou heel duidelijk in het mailtje zetten dat je het hoofdstel alleen opstuurt als ze de verzendkosten betaald en dat ze anders dus pech heeft.
Maar dan hou je dus iets wat je niet 'gekregen' hebt, is dat niet diefstal?
(staat wat mij betreft aan je verlagen tot die ander z'n niveau, niet iets om na te streven) Iris82 schreef:Ik zou het nooit via de brievenpost terugsturen. Stel dat er dan iets mis gaat is het ook jouw woord tegen het hare. Zou ik veel te link vinden.
Ik zou haar aanbieden de helft te betalen van de verzendkosten om haar tegemoet te komen.
zorro schreef:Ik vind dat je niet flauw moet doen en dat hoofdstel gewoon terug moet sturen als je hem niet wilt. Zij heeft een risico genomen door hem al op te sturen en is nu 7 euro en het hoofdstel kwijt, en jij wilt niet betalen.
Doe dan niet flauw en stuur hem gewoon netjes terug.
romyloverrr schreef:zorro schreef:Ik vind dat je niet flauw moet doen en dat hoofdstel gewoon terug moet sturen als je hem niet wilt. Zij heeft een risico genomen door hem al op te sturen en is nu 7 euro en het hoofdstel kwijt, en jij wilt niet betalen.
Dat zou ik ook zeggen, zij is dan ook 7 euro kwijt voor niets!
zorro schreef:Ik vind dat je niet flauw moet doen en dat hoofdstel gewoon terug moet sturen als je hem niet wilt. Zij heeft een risico genomen door hem al op te sturen en is nu 7 euro en het hoofdstel kwijt, en jij wilt niet betalen.
romyloverrr schreef:zorro schreef:Ik vind dat je niet flauw moet doen en dat hoofdstel gewoon terug moet sturen als je hem niet wilt. Zij heeft een risico genomen door hem al op te sturen en is nu 7 euro en het hoofdstel kwijt, en jij wilt niet betalen.
kimiwan schreef:zorro schreef:Ik vind dat je niet flauw moet doen en dat hoofdstel gewoon terug moet sturen als je hem niet wilt. Zij heeft een risico genomen door hem al op te sturen en is nu 7 euro en het hoofdstel kwijt, en jij wilt niet betalen.
terwijl zij het in een hele andere staat verstuurt dan dat ze vooraf had vermeld? als ik ergens wat koop wat goed zou moeten zijn en ik krijg het stuk binnen gaat het ook terug,maar zeker niet op mijn kosten.
bij mij was dit heel simpel, als ze hem terug wou, kon ze de verzendkosten betalen of hem ophalen, en anders? jammer dan.
ik kan verder alleen maar zeggen, wees blij dat je het bedrag nog niet had overgemaakt.

Nina1999 schreef:Wammes1988,wat bedoel je daarmee? Bespaar je dan verzendkosten?
_l_amanda_l_ schreef:snuffie123 schreef:Dus Ts ik zou heel duidelijk in het mailtje zetten dat je het hoofdstel alleen opstuurt als ze de verzendkosten betaald en dat ze anders dus pech heeft.
Maar dan hou je dus iets wat je niet 'gekregen' hebt, is dat niet diefstal?
Sommige verkopers zijn gewoon niet zo snugger, dat je daar dan misbruik van maakt is ook niet netjes... Als je het terugstuurt heeft ieder 1x verzenden betaald en heeft niemand er aan verdiend, vind dat persoonlijk netter dan iets houden wat eigenlijk (nog) niet van jou is(staat wat mij betreft aan je verlagen tot die ander z'n niveau, niet iets om na te streven)