Heb jij je paard verzekerd?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Narcissa

Re: Heb jij je paard verzekerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 22:21

Mijn paard is ook niet verzekerd. Zelfs na een gevalletje dikke pech en een operatie van 1750€ denk ik er nog niet aan haar te laten verzekeren.
Het geld dat je aan de verzekering betaalt is weg. Dan spaar ik liever maandelijks dat bedrag. Gebeurt er niks met mijn paard, blijft dat geld wel van mij. Spaarpot is groot genoeg om grote kosten aan te kunnen.
Ik zit bijna 9 jaar in de paarden en buiten een oudje dat gestorven is aan koliek is die operatie de enige onverwachte kost die ik heb meegemaakt bij eigen en verzorgpaarden. Ik ken zeer veel mensen die in jaren nog nooit een hoge dierenartsrekening hebben meegemaakt.
Vorig paard heeft buiten voor haar inentingen nooit een DA gezien. Huidig paard helaas die operatie voor de tumor te verwijderen, maar verder in bijna een jaar ook nog geen cent kosten aan gehad

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 23:34

Die van ons zijn geen van alle verzekerd gebeurd er iets dan betalen we het zelf alhoewel die kans vrij nihil is onze twenter had koliek een operatie niet mogelijk vanwege een darm gezwel we hebben hem laten gaan en dat verzekerings geld sparen we liever omdat het anders bij de verzekering ligt.
En wordt je paard onbruikbaar blijf ik zelf baas en niet de verzekering die het paard als frikandel verkoopt.

Beloki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:25

Ik heb mijn paard verzekerd maar ik vind het een erg hoge kostenpost. Maar durf hem er niet uit te halen want dan zul je zien dat er iets gebeurd!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:36

Ik heb mijne niet verzekerd, gewoon een spaarpotje mocht er iets gebeuren.
Hij heeft in de 10 jaar dat ik hem heb nog nooit wat gehad dat een hele hoge kostenpost met zich mee brengt, dus ben blij dat ik hem niet verzekerd heb voor niks.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:39

Hier ook beide verzekerd, onze hond is ook verzekerd :j Paarden zitten beide bij onze familiale, met aparte cluster daarvoor. Hond zit bij Corona Direct.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:45

Heb die van mij begin van dit jaar opgezegd, heb 1 keer wat kunnen claimen, omdat ik boven de 150 euro van mijn eigen risico zat. Als ik dan bekijk wat ik een paar jaar aan premie heb betaald? We hebben nu zelf gewoon een spaarpot voor onvoorziene dingen...ben blij dat ik hem opgezegd heb eerlijk gezegd.

Stalgenoot van mij die wel veel kosten had jaarlijks werd er door de verzekering zelf uitgegooid op een gegeven moment, ook wel een beetje zuur, want er zijn zat mensen die premie betalen en nooit iets claimen lijkt me.

lauran__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 18:47

Voor mij nooit meer een verzekering en zeker niet bij hippozorg! Wat een kl*te organisatie zeg.
Ik zou iedere maand het geld opzij leggen.

Het enige wat je zou kunnen doen met verzekering als je weet dat er bv een chip in de benen zit (ik noem maar even iets) die mogelijk problemen kan veroorzaken. Met zoiets kan ik me indenken dat mensen een verzekering afsluiten. Als je weet dat er iets is wat mogelijk problemen kan opleveren. Anders lekker sparen en mensen zonder spaarpot moeten gewoon niet beginnen aan een paard }:0