Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Arashah schreef:Het is heel belangrijk regelmatig foto te updaten, ook belangrijk dat je een kort berichtje schrijft maar met alle informatie van haar. En natuurlijk de prijs, die mag niet te hoog zijn. Het lieft noteren; plaats voor prijs.
Ik heb mijn paard in totaal drie maand op internet staan laten tot verkoop.
Eerst tijd geen reactie, advertentie nieuw gemaakt en ineens in 1 dag 6 reacties. Ook heb ik het internet afgezocht met mensen die een paard zoeken en die heel eenvoudig een mail schrijven, na drie maanden heb ik mijn paard zonder problemen verkocht.
Wanneer je veel mensen schrijft die precies zo'n paard als d jouwe zoeken dan doen mensen ook de moeite om terug te schrijven en misschien een afspraak maken om te bekijken.
En zorgen dat jouadvertentie niet lager als d tweede pagina daalt, na de tweede pagina gaan mensen niet meer kijken.
De prijs vind ik nog goed, maar de tekst lokt me helemaal niet. Ik wil feiten zien en geen emotie. Ik denk er nu bij; o, die zal het paard niet gemakkelijk los laten wil iedere week bij mij op de stoep bekijken hoe het paard gaat bij mij.. Nee dankje.
tamaramt schreef:De advertentie is te lang en teveel uit emotie geschreven.
Daaruit merk ik dat je liever niet wilt verkopen maar dat doet omdat je vertrouwen mist. Je geeft aan dat de val je eigen schuld is en niet van je paard dus wat dat betreft begrijp ik het stukje van vertrouwen kwijt niet helemaal. Maar als het puur vertrouwenskwestie is zou ik gewoon een goede instructrice zoeken die jullie helpt.
Wil je echt verkopen dan alleen echte interessante info in de adv zoals niveau, geslacht, leeftijd etc
Succes ermee!
Arashah schreef:Je hebt twee topics geopend dat je het weet, hier mijn antwoord uit jou andere topic;Arashah schreef:Het is heel belangrijk regelmatig foto te updaten, ook belangrijk dat je een kort berichtje schrijft maar met alle informatie van haar. En natuurlijk de prijs, die mag niet te hoog zijn. Het lieft noteren; plaats voor prijs.
Ik heb mijn paard in totaal drie maand op internet staan laten tot verkoop.
Eerst tijd geen reactie, advertentie nieuw gemaakt en ineens in 1 dag 6 reacties. Ook heb ik het internet afgezocht met mensen die een paard zoeken en die heel eenvoudig een mail schrijven, na drie maanden heb ik mijn paard zonder problemen verkocht.
Wanneer je veel mensen schrijft die precies zo'n paard als d jouwe zoeken dan doen mensen ook de moeite om terug te schrijven en misschien een afspraak maken om te bekijken.
En zorgen dat jouadvertentie niet lager als d tweede pagina daalt, na de tweede pagina gaan mensen niet meer kijken.
De prijs vind ik nog goed, maar de tekst lokt me helemaal niet. Ik wil feiten zien en geen emotie. Ik denk er nu bij; o, die zal het paard niet gemakkelijk los laten wil iedere week bij mij op de stoep bekijken hoe het paard gaat bij mij.. Nee dankje.
Nikki schreef:tamaramt schreef:De advertentie is te lang en teveel uit emotie geschreven.
Daaruit merk ik dat je liever niet wilt verkopen maar dat doet omdat je vertrouwen mist. Je geeft aan dat de val je eigen schuld is en niet van je paard dus wat dat betreft begrijp ik het stukje van vertrouwen kwijt niet helemaal. Maar als het puur vertrouwenskwestie is zou ik gewoon een goede instructrice zoeken die jullie helpt.
Wil je echt verkopen dan alleen echte interessante info in de adv zoals niveau, geslacht, leeftijd etc
Succes ermee!
De eerste beste val (of struikeling over mijn eigen voeten) beland ik in een rolstoel.
Zodra ik dus op stap, is het enige dat ik denk "niet vallen niet vallen"... daar zit het stukje vertrouwen dus...
Ik heb hem aangepast... iemand nog enig idee hoe ik hier op bokt weer op kan hogen? Of is dat niet mogelijk?
. 
bliver schreef:Nikki schreef:Die val is door mij zelf gekomen, never nooit niet door haar.
Ik ga jullie tips even toepassen!
Ja maar dat weet een potentiele koper niet. Die leest lastig paard, moeilijk karakter, gebroken rug.

Frummels schreef:Lieve [naam]! Wat rot dat het niet goed lukt met verkopen, net nu je de knoop hebt doorgehakt
Ik vind de advertentie nu beter, veel zakelijker en precies wat iemand wil weten. De rest komen potentiële kopers vanzelf achter door te komen kijken en te rijden.
Misschien dat het helpt als je mooie foto's van onder het zadel hebt. Ik vind het zelf prettig als ik een advertentie bekijk dat er de volgende foto's bij staan:
- los in de paddock oid
- stand aan een halster van twee kanten
- ohz stap
- ohz draf
- ohz galop
Ik zeg niet dat je ze er allemaal bij moet doen, vaak is alleen een draf foto bv al voldoende, maar ik vind dat zelf altijd prettig omdat ik dan wat beter de beweging in kan schatten.
Ik hoop voor je dat je snel een fijn baasje voor haar vind.
NewYork schreef:Hey [naam].
ik weet natuurlijk Hoe moeilijk het voor je is. Ik vind dat je super je best doet en dat de advertentie nu meer eerlijk zegt over wat voor fijn paard Tazz is.
als je nieuwe foto's wil dan moet je maar even appen. Dan spreken we wat af. Maken we gelijk nog wat mooie foto's van jullie samen.
X Emmie