maras schreef:Ik vraag me af of een kunststofboom kapot kan gaan van een keer laten vallen........en ik vind het best vreemd dat vrijwel iedereen het een geval van een beetje eigen schuld vindt van de koper. Zij koopt in goed vertrouwen een zadel wat behoorlijk aan prijs is. Als dan blijkt dat het kapot is dan hoort de verkoper dit terug te nemen in mijn ogen ook al wist zij niet dat het kapot was zegt ze. Je wilt toch iemand ook geen 800 euro afhandig maken voor iets wat niet in orde is? Daar zou ik als verkoper niet van kunnen slapen. TS ik zou je rechtsbijstandverzekering bellen, als je uitwonend bent voor studie dan kun je nog gewoon gebruik maken van de rechtsbijstand dekking van je ouders ( mits zie die eentje hebben uiteraard) en vraag eens na wat je rechten zijn in deze. Succes !
Tja, moest ik een zadel verkopen waarvan ik niet weet dat de boom kapot is, ongeacht of die dat is of niet en Ts komt met zo een verhaal af nadat ze heeft gereden neem ik dat ook niet meer terug. Misschien lag het zadel toch niet zo lekker, is paardlief beginnen steigeren en achterover gevallen met het zadel.
) vraag of ze foto's van de boom maken, of dat het wordt getoond voordat hij weer in elkaar gaat.