ik zou zeggen, hou alle site's goed in de gaten, ze zijn zomaar weg
maralyn
Geplaatst: 17-03-15 08:20
hielkebro schreef:
ik zou zeggen, hou alle site's goed in de gaten, ze zijn zomaar weg
Dat klopt. Die van ons heeft werkelijk 2 dagen te koop gestaan. We waren niet stevig op zoek, maar gingen voor wat op ons padje kwam. We kwamen deze spontaan tegen.
Meteen de vrouw gemaild en zij belde mij op. Er kwam nog een kijker kijken, die had er natuurlijk als eerste recht op. Deze heeft met alle mazzel afgebeld, en die avond zijn wij nog heen gegaan.
En uiteraard, verkocht. Aan ons.
Yom
Geplaatst: 04-04-15 11:00
ik ga binnenkort ook op zoek naar een 2e hands trailer en heb er helaas geen verstand van. Hopenlijk kunnen jullie me vast op weg helpen, want wat is beter; hout of polyester?
en waar moet ik op letten als ik ga kijken? En kun je idd met een trailer naar de dichtsbijzijnde garage rijden om te laten checken?
Zelf kom ik uit omgeving Eindhoven dus als iemand hier in de buurt goede adressen weet om te gaan kijken dan hoor ik dat graag
En wat zijn de betere merken?
Anoniem
Geplaatst: 04-04-15 22:21
Raema in Nederweert is een goeie maar wel prijzig.
Poly trailer is leuk en licht maar ook daarin liggen meestal houten bodems die kunnen net zo hard rotten als een trailer met houten wandjes. Dus de bodem blijft een aandachtspunt.
Betere merken is heel persoonlijk en hangt er ook een beetje vanaf wat je zelf wil. Wil je simpelweg je paard kunnen vervoeren of ook een zadelkast voorin hebben, mooie looks, peppy kleurtjes enz enz. In principe zijn alle merken wel goed en hebben ze stuk voor stuk hun eigen voor en nadelen. Bockmann, westfalia en ifor williams zijn wel de betere.