Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Rchell schreef:Dat vond ik ook heel vreemd!! Die van mij is in november ingeslapen, en moet alsnog een heel premie jaar betalen! En om het nog maar even gekker te maken, ze hebben er nog eens een premiejaar afgesnoept. Ik ga daar ook nog achteraan. Want van de 4000 euro die ik zou krijgen heb ik maar 2800 gekregen.. Waar heb ik dan ingodsnaam die twee jaar voor betaald..Heel bijzonder dit.. Ik heb hetzelfde in grote lijnen meegemaakt als damian23 dus ook alleen maar positief.. maximale verzekerde bedrag in 1 verzekeringsjaar geclaimd en daarna nog 6 maanden ook vele rekeningen tot zijn inslapen. Al met al tientallen rekeningen van 1.5 x het verzekerde bedrag.. en nooit moeilijk gedaan.
Enige wat ik heel raar vond is dat hij halverwege het verzekeringsjaar werd ingeslapen Ik de rest van het jaar wel gewoon premie moest voldoen.
Puppetje schreef:Goh hippo zorg. .....Mijn paard is afgekeurd, want de operatie die hij nodig had was volgens Hippo niet nodig, want de kans van slagen was te klein. Paard is afgekeurd, ik heb hem terug gekocht en toch laten opereren. Je voelt hem al aankomen, de operatie is geslaagd en paard is volledig goedgekeurd voor de sport door de artsen. Alleen mag ik niet meer starten omdat hij afgekeurd is. Ben nu al 5 weken aan het wachten op een antwoord hoe we de afkeuring ongedaan kunnen maken. Ik zal de uitkering wel terug moeten betalen denk ik, maar ik wil dat zij alsnog de operatie betalen want daar was ik gewoon voor verzekerd. Hij had 2 losse botfragmenten in zijn hoefgewrichten maar volgens Hippo waren zijn straalbenen niet goed en had een operatie geen zin.2 artsen hebben de foto's beoordeeld en zagen niets aan de straalbenen. Heel bijzonder dat zij wel iets vinden waardoor ze hem konden afkeuren. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee en verzeker geen paard meer.
femo schreef:] Dat vond ik ook heel vreemd!! Die van mij is in november ingeslapen, en moet alsnog een heel premie jaar betalen! En om het nog maar even gekker te maken, ze hebben er nog eens een premiejaar afgesnoept. Ik ga daar ook nog achteraan. Want van de 4000 euro die ik zou krijgen heb ik maar 2800 gekregen.. Waar heb ik dan ingodsnaam die twee jaar voor betaald..
R12312 schreef:femo schreef:] Dat vond ik ook heel vreemd!! Die van mij is in november ingeslapen, en moet alsnog een heel premie jaar betalen! En om het nog maar even gekker te maken, ze hebben er nog eens een premiejaar afgesnoept. Ik ga daar ook nog achteraan. Want van de 4000 euro die ik zou krijgen heb ik maar 2800 gekregen.. Waar heb ik dan ingodsnaam die twee jaar voor betaald..
Wettelijk gezien mag dit geeneens! Dus ik zou ze heel hard gaan aanpakken
quartel schreef:Persoonlijk heb ik nog geen problemen gehad met mijn verzekering.......dezelfde verzekering als waar hier over gesproken word.
Ik heb tot nog toe ieder jaar wel mijn premie kosten er uit helaas.
Afgelopen jaar een poosje op de kliniek gestaan vanwege kolieken, net thuis een flinke mok en direct daar op volgend een gekneusde voet en dat werd weer beloond met meer buik problemen.
Ik zat niet ver van het verzekerde bedrag hierna met in de toekomst nog een kans op operatie voor een chip in de kogel.
Ik werd netjes uitbetaald zonder verdere opmerkingen.
Ik moet wel zeggen dat de uitbetalingen momenteel veel later komen als wanneer ik net verzekerd was.....weken later zelfs.
Ik ken wel via anderen schandalige verhalen over deze verzekering en zit daardoor ook echt te wachten op problemen die er nog aan komen voor mij.
Zou het liggen aan het verzekerde bedrag misschien?
Ik betaal maar 50 euro per maand.
Hij is uitgebreid verzekerd tot ik dacht ongeveer 3200 euro.
Ik weet wel dat als ze me proberen in de maling te nemen dat ik heel hard terug zal bijten hoor.
ariatje schreef:Verzekeringen zijn er niet voor het paard of eigenaar maar uitsluitend voor de verzekeraar zelf. De winst dan! Zij zullen álles in het werk stellen onder uitbetaling uit te komen. Hiertoe krijgt het personeel duidelijke instructies. Ze passen een ontmoedigings beleid toe en maken het je zó moeilijk dat je het uiteindelijk gefrustreerd opgeeft.
Stort die bijna 100 euro per maand op een aparte rekening en houdt zelf de regie over leven en dood van je paard in handen! Laat je niet langer misleiden door loze beloften. Zolang de geclaimde bedragen klein blijven komen ze je tegemoed. Bij grote bedragen begint het " spel " . Indien je daar niet tegen bestand bent tot aan het gerecht aan toe, verzeker niet maar SPAAR.
Ze hebben geen enkele intentie voor Sinterklaas te spelen. Het is keihard zakendoen. Het leven of de gezondheid van jouw trouwe vriend boeit ze helemaal niets.....Het is helaas niet anders!
quartel schreef:@ ikke
Ik kan de verzekering er wel uit gooien maar dan zit ik ook mooi met alle kosten als mijn paard wat mankeerd.
Ik heb geen spaarpotje, als ik die zou maken zou die altijd leeg zijn voor er wat in zit in het tempo wat mijn paard nu heeft.
Dus zolang er nog geen gedonder is laat ik het zo.
Komt er wel gedonder dan ben ik ook juridisch goed verzekerd.
ikke schreef:quartel schreef:@ ikke
Ik kan de verzekering er wel uit gooien maar dan zit ik ook mooi met alle kosten als mijn paard wat mankeerd.
Ik heb geen spaarpotje, als ik die zou maken zou die altijd leeg zijn voor er wat in zit in het tempo wat mijn paard nu heeft.
Dus zolang er nog geen gedonder is laat ik het zo.
Komt er wel gedonder dan ben ik ook juridisch goed verzekerd.
Je kunt toch gewoon overstappen naar een andere maatschappij?
ariatje schreef:Verzekeringen zijn er niet voor het paard of eigenaar maar uitsluitend voor de verzekeraar zelf. De winst dan! Zij zullen álles in het werk stellen onder uitbetaling uit te komen. Hiertoe krijgt het personeel duidelijke instructies. Ze passen een ontmoedigings beleid toe en maken het je zó moeilijk dat je het uiteindelijk gefrustreerd opgeeft.
Stort die bijna 100 euro per maand op een aparte rekening en houdt zelf de regie over leven en dood van je paard in handen! Laat je niet langer misleiden door loze beloften. Zolang de geclaimde bedragen klein blijven komen ze je tegemoed. Bij grote bedragen begint het " spel " . Indien je daar niet tegen bestand bent tot aan het gerecht aan toe, verzeker niet maar SPAAR.
Ze hebben geen enkele intentie voor Sinterklaas te spelen. Het is keihard zakendoen. Het leven of de gezondheid van jouw trouwe vriend boeit ze helemaal niets.....Het is helaas niet anders!

Citaat:Vanaf het jaar waarin het paard de leeftijd van 15 jaar bereikt, geldt een premietoeslag van 1% per jaar. De minimumpremie bedraagt € 30 per jaar. Bij een verzekerde waarde boven € 50.000,- bieden wij een premietarief op aanvraag. U kunt ons hier om een offerte verzoeken.
Celiien schreef:Hier nog steeds geen problemen gehad met hippozorg. Netjes uitbetaald deze zomer toen paardlief een peesblessure had. Was alleen wel bang hij met z'n 15e eruit werd geknald, maar zelfs dat hebben ze nu veranderdCitaat:Vanaf het jaar waarin het paard de leeftijd van 15 jaar bereikt, geldt een premietoeslag van 1% per jaar. De minimumpremie bedraagt € 30 per jaar. Bij een verzekerde waarde boven € 50.000,- bieden wij een premietarief op aanvraag. U kunt ons hier om een offerte verzoeken.