Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lynn_Nikita schreef:Nijkerk is veel te ver weg, ik ga geen 3 uur paard op de trailer zetten. Heeft ook geen haast verder. paard gaat voor cunsumptie, is verder gezond en als het dan toch naar slacht gaat dan ook meteen maar `nuttig`
Ik las al over een slagerij in Best en kreeg daar ook een pb over, heeft nog iemand daar ervaringen mee? of weet iemand een nette slagerij dichter in de buurt?
StalNollie schreef:Lynn_Nikita schreef:Nijkerk is veel te ver weg, ik ga geen 3 uur paard op de trailer zetten. Heeft ook geen haast verder. paard gaat voor cunsumptie, is verder gezond en als het dan toch naar slacht gaat dan ook meteen maar `nuttig`
Ik las al over een slagerij in Best en kreeg daar ook een pb over, heeft nog iemand daar ervaringen mee? of weet iemand een nette slagerij dichter in de buurt?
Weet niet of je daar bij mag zijn maar anders zou ik er niet voor kiezen hij verkoopt ook veel paarden door. Als je erbij mag zijn is hij goed
Fem schreef:StalNollie"
[quote="Lynn_Nikita schreef:Nijkerk is veel te ver weg, ik ga geen 3 uur paard op de trailer zetten. Heeft ook geen haast verder. paard gaat voor cunsumptie, is verder gezond en als het dan toch naar slacht gaat dan ook meteen maar `nuttig`
Weet niet of je daar bij mag zijn maar anders zou ik er niet voor kiezen hij verkoopt ook veel paarden door. Als je erbij mag zijn is hij goed
Lynn_Nikita schreef:Ik ben ook dankbaar voor de reacties en waarschuwingen, maar ga ervanuit dat niet alleen deze slager ook paarden weer doorverkoopt. dat is bij iedereen een waarschuwing.
Ik heb geleerd: Bbij verkoop heb je niks meer te zeggen, als grasmaaier verkopen is kans op doorverkopen en alle ellende van dien en bij slacht erbij blijven of bewijs vragen om het zeker te weten
Shirley schreef:MayDayParade schreef:Volgens mij is dit niet een topic om een discussie over spuitje/slachten te starten. Ts wil weten hoe en waar ze haar paard kan laten slachten.
Ik bedoelde dat ook niet zo...meer dat de dierenarts wel de wegen kent voor de mensen die voor die optie kiezen!