Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maaike1994 schreef:Wij hadden afgesproken dat alle medische kosten tijdens de lease voor haar zijn. Ook hadden we een opzegtermijn van 6 maand afgesproken zodat ik mijn merrie niet zomaar op kon halen en zij ze niet zomaar terug kon brengen als ik nog ziek ben.
Ik heb daarstraks een goed gesprek met de moeder gehad en ik heb hun nu gestuurd dat ik zometeen langskom zodat ik zelf de merrie ook zie. De dierenarts is nog niet geweest, dus met een beetje geluk ben ik er nog voor de DA er is.

Zou afwachten op het verslag van die andere DA, en misschien eens langs gaan als je gezondheid dat toelaat? Dan kan je het met je eigen ogen ook zien, jij kent haar natuurlijk het best. En misschien toch eens overwegen om haar ergens anders te plaatsen? Het is natuurlijk niet fijn dat je haar in andermans handen moet toevertrouwen, en dan nog zoveel problemen hebben. Veel succes! 

en als zij dat niet durven, doe het zelf, kan je gelijk een gevoel krijgen over de eerlijkheid in mensen.. 

maaike1994 schreef:Het staat inderdaad op papier ReJo. Maar het welzijn van mijn merrie staat voorop, ik ga niet hard mijn zin doordrijven dat ze 6 maand nog daar moet blijven als dat haar welzijn ten slechte zou komen. Ook al zou het nu echt alles behalve ideaal zijn als ze weer naar hier komt omdat mijn gezondheid dat nu niet ecjt toelaat.
Even afwachten wat de 2e dierenarts zegt en dan kijken of communicatie voor een oplossing mogelijk is. We zijn nu onderweg naar daar.
Cemlys schreef:maaike1994 schreef:Het staat inderdaad op papier ReJo. Maar het welzijn van mijn merrie staat voorop, ik ga niet hard mijn zin doordrijven dat ze 6 maand nog daar moet blijven als dat haar welzijn ten slechte zou komen. Ook al zou het nu echt alles behalve ideaal zijn als ze weer naar hier komt omdat mijn gezondheid dat nu niet ecjt toelaat.
Even afwachten wat de 2e dierenarts zegt en dan kijken of communicatie voor een oplossing mogelijk is. We zijn nu onderweg naar daar.
Idd want als ze er zat van zijn en merrie moet nog 6 maand blijven zou ik bang zijn dat er 6 maand niet naar omgekeken wordt