Maar hopelijk is het allemaal niet nodig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

paardjes123 schreef:Ik zou het paard buiten zetten in een paddock of dergelijke en de schuld op mij verder nemen. Mevrouw berichten dat ze haar paard direct kan ophalen en verder geen gedoe om maken. Dat is mij het beetje geld niet waard en geeft vaak veel stress en weinig resultaat.
_sharonnn schreef:paardjes123 schreef:Ik zou het paard buiten zetten in een paddock of dergelijke en de schuld op mij verder nemen. Mevrouw berichten dat ze haar paard direct kan ophalen en verder geen gedoe om maken. Dat is mij het beetje geld niet waard en geeft vaak veel stress en weinig resultaat.
Hmm waarom buiten neerzetten?
Paard kan gewoon hetzelfde behandeld worden, omdat ts zorgplicht heeft zoals te lezen is in art. 6:181 lid 1 BW de zorg voor dieren is geregeld in art. 6:179 BW

_sharonnn schreef:Omdat het wettelijk gezien niet mag. Dat heb ik al gezegd, je kan jezelf ermee in de vingers snijden..
Die opmerking van chelle_dora vind ik een beetje loos, die slaat kant noch wal..
Ik geef een goed bedoeld advies, weet waar ik t over heb uit ervaring, probeer je te helpen.
_sharonnn schreef:Omdat het wettelijk gezien niet mag. Dat heb ik al gezegd, je kan jezelf ermee in de vingers snijden..
Die opmerking van chelle_dora vind ik een beetje loos, die slaat kant noch wal..
Ik geef een goed bedoeld advies, weet waar ik t over heb uit ervaring, probeer je te helpen.
Kirsha schreef:_sharonnn schreef:Omdat het wettelijk gezien niet mag. Dat heb ik al gezegd, je kan jezelf ermee in de vingers snijden..
Weleens van retentierecht gehoord?
http://www.paardenadvocaat.nl/posts/kra ... -dank-102/