Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cissy schreef:Het apparaat voldoet niet aan de verwachtingen die je ervan hebt dus zou ik de koop ontbinden. Non conformiteit met een duur woord.
Je mag verwachten van een scheerapparaat dat hij scheert, dat doet hij niet dus....
Anders laat ze inderdaad maar komen om jouw paard te scheren met die machine.
LauLauu schreef:Tot hier komen gaan ze niet doen..zijn ze veel te lui voor en ze blijven hun gedachte/mening geloven en niet ons.
Aankoopbon is er nog maar die ligt bij de boekhouder, gezien we zelfstandige zijn..dan moet er daar tussen gezocht worden + weer alles aangepast worden van de berekeningen die ze hebben gemaakt van ons boekjaar.
LauLauu schreef:Ik woon in België en ze willen het niet 'terugkopen' of nieuwe geven in de plaats want wij zijn volgens hun de kwaaddoeners , we hebben volgens hun geen verstand van scheren...terwijl mijn nieuwe werkt zoals het moet.
LauLauu schreef:Dat weet ik niet maar gok wel dat de elektriciteit werkt zoals het hoort gezien mijn vriend en zijn vader deze een paar maanden opnieuw hebben aangelegd (zelfstandige in de bouw).. en ook omdat mijn nieuwe krachtiger is en deze werkt zoals het hoort.
Zelf ergens anders werkt het scheermachine niet, nergens op de stallen waar ik ben geweest bij kennissen(oa penionstallen)..maar de nieuwe wel.
Denk dus niet dat het probleem hier thuis en bij ons ligt.