Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Brainless schreef:Niene87 schreef:Daihatsu Terios is de goedkoopste.
Wij hebben tot op de bodem uitgezocht en alles naast elkaar gelegd...
En kwamen met een gezinsauto en trekauto op deze uit.
wij hebben 4x4
mag 1350 trekken...
wegenbelasting is 20 euro per maand.
verzekering is 22 euro per maand
Verbruik 1/15
aanschaf rond de 3500 voor de oudere types bj 2002
Hij weegt 1155 dus de wegenbelasting is 45 E per maand.
Verzekering valt helemaal niet over te zeggen, omdat je niet weet hoeveel korting TS krijgt.
loulou schreef:Rianne_ schreef:Maar denk wel dat je al snel rond die 1300 kilo zit incl. trailer?
Mijn Audi mag 1400 kg trekken. Trailer zit rond de 500 en Haflinger rond de 450, dan heb ik nog vrij veel over.
mijn trailer weegt 550. tel daar 700 bij op (wat hij niet weegt) zit ik aan 1250.
adnariM schreef:Ik zal echt voor safe gaan als het kan. Ik reed altijd Opel Frontera, dat was een heerlijke trekauto. Nergens moeite mee, reed met trailer 1 op 8. Helaas moest ik deze weg doen i.v.m. hoge kosten, dus ben ik over gegaan op Daihatsu Feroza. Ook prima trekauto mits je geen zware trailer hebt. Helaas was dat de miskoop van het jaar en rij ik nu rond met een Ford Focus. Voor die 3x per jaar is het een prima auto met mijn lichte 1 paards trailer, maar..... als ik mocht kiezen... Neem echt een zwaardere auto! Vooral als je hem toch wat vaker gebruikt. Ga je echt geen spijt van krijgen.
Brainless schreef:Niene87 schreef:Edit we betalen iets meer dan in aangaf sorry net gecheckt
€33,- per maand
en ik gaf alleen aan wat wij eraan kwijt zijn..
Dan is hij ong 1000 kilo, en dan zou ik daar geen trailer met paard achter hangen die (veel) zwaarder is dan 1000kilo.
1:8 ambre schreef:Ik heb een VW caddy die 1400 mag trekken.
De caddy van mijn vriend mag 1500 trekken.
Nieuwere modellen zelfs 1800.Rijden erg zuinig,maar wel duur als je niet grijs kan rijden.
MissYvette4u schreef:ambre schreef:Ik heb een VW caddy die 1400 mag trekken.
De caddy van mijn vriend mag 1500 trekken.
Nieuwere modellen zelfs 1800.Rijden erg zuinig,maar wel duur als je niet grijs kan rijden.
Mag ik vragen welke type dat is?
Ik heb een keer een Caddy met trailer zien rijden maar krijg op internet geen gevonden die een trailer mag/kan trekken.
Waarschijnlijk zoek ik verkeerd....
Rianne_ schreef:En ík zou dan vinden dat ik te weinig ruimte heb tot aan die 1300 kg die jouw auto mag trekken. Maar dat is persoonlijk
Brainless schreef:
Brainless schreef: