Jeroenschot schreef:Ja zo vinden wij het ook overkomen. Maar dan hadden ze geen akkoord moeten geven en vinden wij: ja is ja zo makkelijk kom je er niet onderuit. Ik heb idd gereden en daarop besloten ik wil hem.
Ik heb idd ook zoiets, op de keuring zal je de gebreken wel tevoorschijn komen, maar toch zit het me niet helemaal lekker. Het is een onwijs mooi dier voor een goede prijs. Ik ga morgen weer rijden en dan beslis ik inderdaad, het zal mij benieuwen..
Ik heb zelf behoorlijk wat ervaring, paarden zadelmak gemaakt, reed tot kort z2 en heb meerdere paarden ingereden, ik denk dat ik wel zou kunnen zeggen dat het niet echt aan mijn rijkunsten kan liggen (al is de eerste x natuurlijk altijd wennen)
nee,dan ligt het zeker niet aan je niveau...dat zit wel goed.
Als je het paard echt wilt hebben zit er niets anders op om de mensen rechtstreeks te vragen waarom dit zo vreemd gaat.Niet door de telefoon maar face to face...dan kun je veel beter inschatten of ze staan te liegen of je gewoon de waarheid vertellen en je recht aankijken.

helemaal met je eens! buigproef kun je een hoop mee naar de knoppen helpen als je het niet goed doet. 
Omdat je de hele tijd zegt: "het paard dat wij hadden gekocht"