xxxxxx2000 schreef:Is het trouwens je paard uit je profiel? Mooie hengst! Ook al was hij niet mooi, kan me voorstellen dat je over de z**k bent
Huh, ben ik scheel of zie jij ze vliegen??
Ik zie geen paard in het profiel van ts
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
terpentijn schreef:Eerdere berichten in andere topics vind ik wel naar haar leeftijd geschreven. Ik denk dat ze flink van slag is geweest toen ze de OP schreef en daarom ook zo fel reageerde.Er staat geen enkel paard in het profiel van TS.
Ik keek ook even maar meer verbaasd ben ik over het feit dat er staat dat ze 39 jaar zou zijn.
daar vind ik de tekst helemaal niet naar klinken! Integendeel.
Ik begin te betwijfelen of het paard wel van haar zelf is.
TS... veel te veel vragen en onduidelijkheden, kun je iets ophelderen?
listiglistje schreef:xxxxxx2000 schreef:of ik heb met mijn a-motorische vingers per ongeluk een ander profiel op m'n iPhone aangeklikt. never mind...
ik denk datheb ik ook vaak op mijn mobiel
listiglistje schreef:xxxxxx2000 schreef:Haha ik heb JOUW profiel bekeken ipv die van TS! tss was ik ff in de war, maarre mooie hengst! ( is toch een hengst he anders sta ik helemaal voor banketstaaf of hoe men banketstaaf ook op bokt noemt)
nee die is al heel lang ruin
al 6 jaar hakkietakkiewegzakkie

FriesWytske schreef:Dit brengt een heel ander licht op de zaak dan jouw begin post.
Als jij het afgelopen woensdag over hebt gemaakt via de bank. Heb je dus bewijs dat je de rekening hebt betaald. Dit kun je uit gaan printen en meenemen als je je paard bij hem op gaat halen.