Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zweepje schreef:Een aantal van jullie hebben mooi praten maar ik heb haar bijna voor niks weggedaan, puur omdat ik wilde dat ze een goed tehuis zou krijgen, ik snap ook dat als je de papieren uit handen geeft degene ermee kan doen wat die ermee wil doen. Alleen heb ik die goede man heel duidelijk gemaakt en verteld dat dit dier niet geschikt is om op te rijden! Ik heb haar hele voorgeschiedenis verteld, dat ze is geopereerd aan haar mond en dat ze twee keer vanuit het buitenland is teruggekomen als onhandelbaar.
Ik woon nu nog vrijaf en heb alles aan huis 5 stallen, paardenbak alles compleet, maar aangezien ik terug naar de stad ga is het voor mij financieel niet haalbaar om al mijn paarden te behouden! Dus zocht ik naar een goede oplossing voor W-Vonia!
6 jaar geleden zochten we een paard voor erbij en heb haar toen overgenomen, het is lastig als je weet dat het dier verder gezond en aan de hand of los in de weide een zeer hoog knuffelgedrag heeft... om haar dan in te laten slapen, ik ga nog steeds uit van het goede van een mens en als iemand je recht in de ogen kijkt en zegt beloofd ik zorg goed voor haar dan ga ik er vanuit, omdat ik zelf namelijk wel zo ben. Ook hier komt natuurlijk weer negatief gekeutel op maar dat interesseert mij niet!
Waar het mij omgaat is dat ik mede bokt-ers er voor wil behoeden om haar te kopen om erop te gaan rijden! Ze kan onder het zadel explosief en gemeen zijn. En terugkopen is geen optie, het bedrag wat er nu voor gevraagd wordt is niet navenant wat ik ervoor gekregen heb. En dat geld heb ik gewoonweg niet.
Bigone, bedankt voor de tip, ik zal die stal vanavond eens bellen. En ook hun het hele verhaal nog maar eens vertellen.

bruintje123 schreef:Je hebt haar zelf de handel in gegooid voor een paar centen omdat die blijkbaar belangrijker waren dan haar toekomst.
Had de verantwoording genomen en haar zelf laten hemelen.
Of heb de ballen en doe nu voor haar wat je eerder had moeten doen.
Het is te gemakkelijk de schuld op andere te schuiven terwijl jij de eerste schakel bent geweest van dit.
Zweepje schreef:Ik heb net de eigenaar van de Handelsstal gesproken en heeft haar naar aanleiding van mijn verhaal en W-Vonia d'r voorgeschiedenis van het internet afhalen. Wat nu... laat ik jullie t.z.t. nog weten.
Overigens ik ben een manneke, zie jullie steeds praten in de "haar"vorm
Zweepje schreef:Ik heb net de eigenaar van de Handelsstal gesproken en heeft haar naar aanleiding van mijn verhaal en W-Vonia d'r voorgeschiedenis van het internet afgehaald. Wat nu... laat ik jullie t.z.t. nog weten.
Zweepje schreef:Ik heb net de eigenaar van de Handelsstal gesproken en heeft haar naar aanleiding van mijn verhaal en W-Vonia d'r voorgeschiedenis van het internet afgehaald. Wat nu... laat ik jullie t.z.t. nog weten.
bruintje123 schreef:Je hebt haar zelf de handel in gegooid voor een paar centen omdat die blijkbaar belangrijker waren dan haar toekomst.
Het is te gemakkelijk de schuld op andere te schuiven terwijl jij de eerste schakel bent geweest van dit.
Cayenne schreef:Het paard staat nu sowieso in een negatief daglicht en zal via dit topic aan de handelaar worden gelinkt. Dat is negatieve reclame dus dat zal ook wel een grote reden zijn om haar er vanaf te halen.
Zweepje schreef:bruintje123 schreef:Je hebt haar zelf de handel in gegooid voor een paar centen omdat die blijkbaar belangrijker waren dan haar toekomst.
Makkelijk praten.... maar om een verder gezond dier naar de slacht te brengen, terwijl ze nog jaartjes mee zou kunnen als fokmerrie of gezelschapspaard. En iemand zegt dat hij goed voor d'r zal zorgen en notabene tegen mijn dochter zegt je mag altijd langskomen om haar te knuffelen en over 2 jaartjes kan je haar veulentje te bewonderen... zeg jij dan nog steeds nee dat wil ik niet ik laat haar inslapen?
Tis mij nooit om het geld gegaan, juist voor het dier...
Die vent waar we haar aan hebben weggedaan moet zijn ogen uit zijn kop schamen hoe HIJ met paarden omgaat!