Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mioux schreef:Doe je zelf dan wel wat met de shet? Vrijheidsdressuur kunnen shetjes heel prima en vinden ze vaak leuk. Dat is lekker afwisselend. Dan hoef je er dus ook niet op te zitten.
testes76 schreef:wat vervelend voor je! mijn paard ( merrie) is ook wel een chagrijnig....met name wanneer ze hengstig is! ik kan haar dan nog wel pakken, maar dan heeft mevrouw geen zin in een poetsbeurt! ik laat haar dan en weet dit gaat weer over. hopelijk komt t met jouw pony ook helemaal goed! misschien kun je eens iemand anders haar laten pakken, misschien reageert ze op jou en is ze gewoon aan t uitproberen! sterkte
Rubber_Duck schreef:Marion71 schreef:Is het herfstvakantie?
Er zit nog geen uur tussen het bellen van de dierenarts, zijn/haar komst, de diagnose die van afstand wordt gedaan (bijzonder) en een terugkoppeling van jou. Zo goedgelovig ben ik niet.
Ho, ho. Die allergische reactie was in augustus en toen is de DA geweest. Zo lees ik het tenminste.
TS overleg wel even met je ouders. Als jij het straks niet meer kan betalen zullen zij het moeten doen
Amaris schreef:Rubber_Duck schreef:
Ho, ho. Die allergische reactie was in augustus en toen is de DA geweest. Zo lees ik het tenminste.
TS overleg wel even met je ouders. Als jij het straks niet meer kan betalen zullen zij het moeten doen
Er staat toch duidelijk dat TS vandaag ging bellen naar een DA?
meremeer schreef:Wel apart zoals Koudbloedkim al zei dat jouw DA binnen 50 minuten gebeld wordt, er is en een diagnose stelt en jij in de tussentijd ook alles weer hier gepost hebt, klinkt een beetje dubbel maar okay. Ik denk dat je je pony gewoon eens moet vangen en niet meteen weg laten jagen en dan eens verder kijken waarom ze zo ongelukkig is.
Amaris schreef:Rubber_Duck schreef:
Er staat toch duidelijk dat TS vandaag ging bellen naar een DA?
Finliox schreef:Als het inderdaad verveling is zou ik eens gaan kijken naar vrijheids dressuur. Dat is vrij simpel om mee te beginnen en dan is je pony ook even lekker bezig. Een bal om mee te spelen willen sommige paarden ook nog wel eens leuk tijdverdrijf vinden.
Ik zou ook zeker de DA erbij halen, maar overleg dat ook met je ouders. Leg ze de situatie eens rustig uit en bespreek met de dierenarts hoeveel het gaat kosten, dan weet iedereen waar ze aan toe zijn.
elodiexdidi schreef:meremeer schreef:Wel apart zoals Koudbloedkim al zei dat jouw DA binnen 50 minuten gebeld wordt, er is en een diagnose stelt en jij in de tussentijd ook alles weer hier gepost hebt, klinkt een beetje dubbel maar okay. Ik denk dat je je pony gewoon eens moet vangen en niet meteen weg laten jagen en dan eens verder kijken waarom ze zo ongelukkig is.
waar heb je dat vandaan?
in augustus is de DA geweest!
Rubber_Duck schreef:Ja, maar de DA is al eerder geweest en komt nu dus nog een keer. Staat toch nergens dat ze al gebeld heeft vandaag?
Citaat:xPabloBokt schreef:
Misschien een plan om er een DA bij te laten komen om te kijken wat er aan de hand is?
Citaat:Is een idee! ga zo gelijk even bellen!
meremeer schreef:elodiexdidi schreef:
waar heb je dat vandaan?
Dat nam ik aan aangezien je eerst post goed idee ik ga nu de da bellen. En nog geen 50 minuten later komt er een antwoord online met de DA is net geweest. Vrij logisch dat iedereen dat dan denkt?
elodiexdidi schreef:waar heb je dat vandaan?
xPabloBokt schreef:Of issie gewoon half verwilderd omdat er zo weinig mee gedaan wordt.
maar dat kan aan mij liggen. Over de draad springen en niet willen komen klinkt mij gewoon als ongehoorzaamheid.