Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tazzey schreef:Dat is iets heel anders dan nu al claimen dat TS wettelijk eigenaar is want zo simpel ligt het niet. De rechter kan een bepaald moment inderdaad tot dat vonnis komen maar dat is niet vanzelfsprekend het geval bij iedere situatie.
Quellian schreef:Tazzey schreef:Dat is iets heel anders dan nu al claimen dat TS wettelijk eigenaar is want zo simpel ligt het niet. De rechter kan een bepaald moment inderdaad tot dat vonnis komen maar dat is niet vanzelfsprekend het geval bij iedere situatie.
Maar ze kan het wel aanvechten en geloof mij; dat gaat makkelijk dan veel mensen denken.
Ik heb het ook gezien van dichtbij, was zó gepiept hoor. Paard ging uiteindelijk naar een handelaar en wat er over bleef aan geld, dat ging naar de wanbetaler.
Maar TS, je zit er maar mooi mee. Je kunt inderdaad de pony aan de voordeur van de eigenaar knopen, maar dan kun je elke cent die je nog tegoed hebt wel vergeten.
Iris82 schreef:Beginnen met een ingebrekestelling sturen waarbij je om betaling vraagt binnen twee weken. Per aangetekende post.
Kijk op internet voor voorbeelden.
Albert schreef:Ik neem aan dat je het adres van deze mensen hebt dus de pony gewoon netjes bij de eigenaar kan afleveren.
Gewoon aanbellen en ze het touwtje in de hand drukken.
Daarna kun je verder achter je geld aan gaan zonder dat de kosten verder oplopen.