Maut schijnt trouwens voor de paardenwagens met living niet verplicht te zijn, omdat ze die als camper zien. Het fijne weet ik daar niet van, maar op de concoursen pakt niemand met zo'n wagen maut en die hebben daar nog nooit problemen mee gehad.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

konden toch behoorlijk wat geld aftikken.CoriienRN schreef:Jeps en vergeet de Maut niet die veel mensen niet kopen![]()
Ja zo kom je ook aan je uren idd, niet gek en toch je cursus uren als zijnde code 95
als jij het in duitsland niet koopt heb je dus in polen als je het daar dus ook niet doet een probleem

Ayasha schreef:Als je een C hebt heb je toch ook automatisch C1 gezien C voor zwaardere vrachtwagens is?
Ik heb pas mijn C gehaald, gewoon via de rijschool maar wel in belgië, zoek een rijschool uit waar de ervaringen goed zijn en niet waar de kosten het laagste zijn.![]()
Volgend jaar wil ik nog voor mijn BE gaan.
kippiekakkie
En vrachtwagen alleen vind ik vooralsnog al spannend zat. Wellicht als ik wat langer met de vrachtwagen rijd dat ik het dan wel aan durf (het is hoe dan ook niet voor dit jaar, eerst maar weer sparen) maar voorlopig zeg ik Nee dankje.