Udo2001 schreef:Wat een kul, wat als er nu elke dag meerdere uren in de avond en dus de drukste uren de lessers alle ruimte opeisen en je dus alleen maar aan het remmen en uitkijken bent. Dan kom je niet aan rijden toe, kan ik je vertellen. Voorrangsregels zijn niet voor niets gemaakt!
Bij ons op zaterdag! Echt een ramp! Veel manege ruiters die op een manege paard vrij rijden. Ze kennen de voorrang regels niet. En denken altijd voorrang te hebben, helemaal als ze zo hard mogelijk door de bak race.
Ik doe mijn ding, en ga niet voor ze aan de kant. Ik hou mij aan de regels, hebben ze voorrang krijgen ze die. Als ik voorrang heb dan neem ik hem ook.
Wij hebben de regel als er meer als 4 ruiters in de rijbaan zijn word er niet gesprongen, tenzij ze allemaal aan het springen zijn. Gaan ze gewoon springen als er 6 aan het dressuur rijden zijn! En maar zo hard mogelijk roepen SPRONG VRIJ!
Buiten is een spring wei, waar geen dressuur mag worden gereden als er iemand aan het springen is, gaan ze daar maar heen.
Scheelt ook een hoop frustratie. 
dan denk ik.. OVERLEG dit even met elkaar ipv zoiets. Wij waren namelijk flexibel om een ander tijdstip te nemen. Zonde van alledrie de tijd en les.