muppetmayo schreef:Dannon schreef:Eh, het kan altijd erger...
Die van mij weigert ook om de trailer op te gaan. Niet angst of zo... gewoon weigeren. Vooral op andere plekken. Verder is in de trailer staan geen probleem. Hoe ik dat weet...?
... omdat die muts *achteruit* wel gewoon zonder problemen de trailer op loopt. Tot wel 6x achter elkaar. En blijft ook gewoon zonder stang een kwartier suf staan wachten in de trailer tot ze het seintje krijgt om er weer uit te gaan. Kijkt gewoon rond, weet prima dat ze in de trailer staat...
... maar zo rijden kan natuurlijk niet, dus toch maar vooruit blijven oefenen xD
Dannon heel dom gedacht maar als je nou een Ifor of andere trailer met vooruitlader neemt? Niet het gewenste idee natuurlijk, maar dan kun je haar er achteruit via de voorlader op zetten en dan staat ze met haar neus in de goede richting
Hahaha... Je bent niet de eerste die het roept, en heb het serieus overwogen om m'n 1.5 paards trailer in te gaan ruilen... Maar ben ik dan nog steeds niet de stand-up comedy act bij elke wedstrijd waar ik kom?
Volgens mij zijn die trailer gemaakt voor paarden die niet achteruit de trailer *af* durven. Heb ik een banketstaaf die er alleen achteruit in en uit gaat. xDMaar, iets serieuzer... met mennen zijn die trailers ook niet echt handig. Niet dat ik nu een koetstrailer heb, maar wil t.z.t. met een hele combinatie op pad kunnen. Ik overweeg nu eigenlijk om over te stappen naar een 2-paards b-vrachtwagen (en daar 1 paard maar in te laden). Zijlader om in welke richting dan ook te laden/lossen, en aanhangertje er achter met de koets. Maar dat gaan we eerst maar eens proberen door er eentje te lenen/huren

Tot dan, lees ik hier alle tips, om toch eens te kijken hoe ik die gehaktbal er op ga krijgen... want soms doet ze het voorbeeldig. ^^

Dat het de problemen van de TS niet op lost wil nog niet zeggen dat het niks op lost. 
De voorklep gebruiken om haar er in te laden (achterwaarts er in laten lopen dus). Dan staat ze in elk geval met haar hoofd de juiste kant op.
) triomfantelijk naar me keek a la "en wat wilde je nu gaan doen he?"