Ik zou met dit weer geen transportbescherming aan doen, veel te warm. Raampjes en zeiltje lekker open, kan het doorwaaien, het is zomaar warm in zo'n kleine ruimte. Ik heb het zeil alleen dicht als het naar binnen regent anders nooit. De raampjes heb ik meestal aan de bovenkant dicht en aan de onderkant open.
Als mijn paard een keer op de trailer staat, staat ie rustig, als ik met hem op pad zou zijn zou ik na anderhalf uur wel even een waterpauze houden, maar ik denk dat je dat voor je eigen het beste zelf in kan schatten.
Ik vind transportbeschermers gewoon al ondingen, maar zeker met warm weer zou ik ze niet 3 uur lang omdoen. Het risico van beschadigingen zonder die krengen is kleiner dan met!
Ze moet er 3 uur over rijden en zijn om half 10 vertrokken, kleine berekening zegt mij dat ze er dan nog niet kunnen zijn.
speurneusc
Geplaatst: 10-08-14 14:39
hier eindhoven was net een hevige bui, alsof je onder een stromende kraan reed, ik kwam net van stal met de veewagen en reed daarin, maar geen windstoten, was 5 minuten en toen weer gewoon regenbuitje met druppels
Hoi bokkers we waren er om half 1 al. Isa was superbraaf en volgensmij nu al gewend op de nieuwe stal. We hebben de transportbeschermers wel omgedaan en de was niet bezweet eronder. Haar hooinet heeft ze helemaal leeg gegeten en ze was helemaal niet gestressd. Kortom het was geslaagd