Klachten omgang agradi.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 13:58

Dan nog kunnen ze het heel makkelijk verhalen op het feit dat mijn paard dit stuk gedaan zou kunnen hebben. In elk geval, als je je mail redelijk goed opsteld krijg je heel vaak wat meer gedaan. Meteen in je eerste mail doordacht schrijven kan je heel wat schelen!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 14:05

TS, kun je laten zien waar de dekens kapot zijn gegaan? En heb je hier ook foto's van naar Agradi gestuurd? Ik kan me voorstellen dat Agradi niet staat te springen om jou je geld terug te geven dus het is niet zo gek dat ze in eerste instantie proberen om je af te wimpelen met hun aangeboden oplossing.
Heb je zelf enig idee waar het van kan komen? Als het door lomp gedrag van het paard komt, dan kun je erop rekenen dat het bij een andere vliegendeken even snel weer gebeurt, die dekens zijn nu eenmaal heel kwetsbaar en dan is het niet meer dan normaal dat Agradi die schade niet voor haar rekening neemt.
Ik hoop voor je dat er toch een passende oplossing wordt gevonden want wat de oorzaak ook is: 2 nieuwe dekens binnen de kortste keren stuk is wel flink balen.

KirstenAp

Re: Klachten omgang agradi.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 14:48

Ik heb netjes alles in de mail gezet. Foto's bijgevoegd. De riempjes bij de borst is er gewoon helemaal afgescheurd. En het hele borst stuk is helemaal aan gord. De dekens gaan ook heel erg naar links hangen. Ook beide. Moet meerdere keren ze recht leggen per dag. Heb er zelf been singels aan gedaan zodat ze niet kapot kunnen gaat omdat ze er perongelijk op gaan staan. Vindt het zo opvallend dat ze beide binnen 3 dagen allebei kapot waren. Terwijl ik nooit problemen heb gehad met andere dekens. Ik zal vanavond proberen foto's te plaatsen. Nog even uitzoeken hoe dat moet haha.

KirstenAp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 14:55

Daarnaast zeiden ze dat er nog helemaal geen klachten over de dekens waren gekomen terwijl er nu allemaal slechte recensies op hun site staan over de deken (toen ik ze kocht nog niet) en dat slechts 25% van de klanten deze deken weer zouden kopen.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 15:43

Als een deken zo makkelijk scheef hangt dat je hem meerdere keren per dag moet recht trekken dan past je deken niet goed of heb je hem niet goed vast gemaakt. Je kiest er zelf voor om je paard met een niet passende deken te laten doorlopen. Daar kan Agradi weinig aandoen..

KirstenAp schreef:
Ik heb netjes alles in de mail gezet. Foto's bijgevoegd. De riempjes bij de borst is er gewoon helemaal afgescheurd. En het hele borst stuk is helemaal aan gord. De dekens gaan ook heel erg naar links hangen. Ook beide. Moet meerdere keren ze recht leggen per dag. Heb er zelf been singels aan gedaan zodat ze niet kapot kunnen gaat omdat ze er perongelijk op gaan staan. Vindt het zo opvallend dat ze beide binnen 3 dagen allebei kapot waren. Terwijl ik nooit problemen heb gehad met andere dekens. Ik zal vanavond proberen foto's te plaatsen. Nog even uitzoeken hoe dat moet haha.

KirstenAp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 20:58

Alsjeblieft zeg. Ik weet echt wel wanneer een deken wel of niet past. Als ze namelijk niet goed hadden gepast had ik ze terug gestuurd. Grappig dat je zo'n oordeel kan vellen over iets wat je nog nooit hebt gezien.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:10

Je hebt foto's toch? Wil je ze plaatsten?

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:17

Nou, een deken hoort niet te schuiven, dus de pasvorm zal dan wel niet 100% geweest zijn ;)
Daarbij, je hebt toch altijd inruil tijd, als je zag dat de dekens zo hard schoven, waarom heb je ze dan niet meteen teruggestuurd?
Laatst bijgewerkt door xAnthea op 26-07-14 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:24

Ik verplaats je topic van LZP naar TAO.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:41

bontebonte schreef:
pff zoiets heb ik ook gehad , slechte service van agradi !! ik heb ze toen gebeld en alles uitgelegd toen heb ik een deel van mijn geld terug gekregen nog niet eens alles !!
ik werd slecht geholpen en respectloos behandeld .
als ik jou was zou ik je geld terug eisen wand dat valt wel onder de garantie vind ik ze horen degelijke en goede producten te regelen die wel tegen een stootje kunnen .

Dus als ik een nieuwe auto koop en deze tegen een boom rij waardoor de bumper eraf valt, hoor ik een nieuwe bumper te krijgen omdat een nieuwe auto tegen een stootje moet kunnen?!

Ik snap TS wel hoor, helemaal als er 2 dekens kapot zijn.
Zelf heb ik een goedkope die al verschillende jaren mee gaat en ik heb er dit jaar 1 gekocht (niet bij agradi) die het 2 dagen heeft overleeft.

Moschino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:21

De bewijslast ligt nu bij agradi. Zij moeten aantonen dat het gebrek aan jou te verwijten is. Je hebt al een klacht gestuurd naar agradi, je zou nu een klacht kunne indienen bij Thuiswinkel Waarborg, waar Agradi bij is aangesloten; https://www.thuiswinkel.org/klacht

KirstenAp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 22:44

Mijn foto's zijn te groot helaas.

Moschino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:59

Brainless schreef:
bontebonte schreef:
pff zoiets heb ik ook gehad , slechte service van agradi !! ik heb ze toen gebeld en alles uitgelegd toen heb ik een deel van mijn geld terug gekregen nog niet eens alles !!
ik werd slecht geholpen en respectloos behandeld .
als ik jou was zou ik je geld terug eisen wand dat valt wel onder de garantie vind ik ze horen degelijke en goede producten te regelen die wel tegen een stootje kunnen .

Dus als ik een nieuwe auto koop en deze tegen een boom rij waardoor de bumper eraf valt, hoor ik een nieuwe bumper te krijgen omdat een nieuwe auto tegen een stootje moet kunnen?!
nee, het gaat om normaal gebruik en wat je mag verwachten van een product. Normaal gebruik is niet tegen een boom rijden en je verwacht ook niet dat je auto dan nog heel is. Maar als je gewoon je auto gebruikt om van a naar b te komen, waar personenauto voor bedoeld is, mag je verwachten dat je bumper er niet binnen een half jaar af ligt.
Van een paardendeken mag je ook verwachten dat ze tegen een stootje kunnen. Paarden rollen, bewegen, en af en toe plukt een ander paard er aan. En ze staan er buiten mee. Dat valt onder normaal gebruik.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:02

Inderdaad, als deken scheef hangt is de maat/ model niet goed geweest. En dan blijven ze ook sneller ergens aan hangen etc. Dus had je gelijk moeten ruilen!

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 23:20

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 08:44

Als je deken past dan schuift het niet. Dat een deken de juiste maat heeft wil helaas niet altijd zeggen dat het echt aansluit. Sommige paarden zijn wat breeder gebouwd en komen bij de buikflap te kort waardoor het kan gaan schuiven. Of de voorkant is wat smal waardoor je deken naar voren wordt getrokken. Zo zijn er nog wel wat redenen te bedenken waardoor een deken niet goed aansluit en dus kan gaan schuiven. En een beetje vriendelijker mag ook wel, ik probeer je gewoon te helpen.

KirstenAp schreef:
Alsjeblieft zeg. Ik weet echt wel wanneer een deken wel of niet past. Als ze namelijk niet goed hadden gepast had ik ze terug gestuurd. Grappig dat je zo'n oordeel kan vellen over iets wat je nog nooit hebt gezien.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 08:56

Als je zelf beenkoorden aan een deken moet doen is het dan wel een deken die bedoeld is om in het land en stal te dragen ?
Alle dekens die ik koop hebben beenkoorden omdat ze de deken op de plaats houden bij rollen enz. Zijn deze dekens wel bedoeld om het paard "los "met te laten lopen of zijn het dekens voor transport ?
Borstsluitingen die uitscheuren doen me denken aan een deken die niet past.
Wat ook belangrijk is , is de prijs van de deken , m.a.w. wat kun je er van verwachten .
Misschien dat foto's , prijs en beschrijving van de adv meer duidelijkheid geven voor dit topic .

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:06

Ik heb een vliegendeken, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, ligt super netjes, schuift niet (uit zich zelf), heb hem al jaren in de kast liggen

Sommige dingen gaan nou eenmaal stuk, het ene wat sneller dan het andere.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:36

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:41

Oh heel vervelend, zo heb ik een half jaar zitten wachten op een riempje. Ik ben boos geworden en de volgende dag had ik hem binnen :').