Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KirstenAp schreef:Ik heb netjes alles in de mail gezet. Foto's bijgevoegd. De riempjes bij de borst is er gewoon helemaal afgescheurd. En het hele borst stuk is helemaal aan gord. De dekens gaan ook heel erg naar links hangen. Ook beide. Moet meerdere keren ze recht leggen per dag. Heb er zelf been singels aan gedaan zodat ze niet kapot kunnen gaat omdat ze er perongelijk op gaan staan. Vindt het zo opvallend dat ze beide binnen 3 dagen allebei kapot waren. Terwijl ik nooit problemen heb gehad met andere dekens. Ik zal vanavond proberen foto's te plaatsen. Nog even uitzoeken hoe dat moet haha.
bontebonte schreef:pff zoiets heb ik ook gehad , slechte service van agradi !! ik heb ze toen gebeld en alles uitgelegd toen heb ik een deel van mijn geld terug gekregen nog niet eens alles !!
ik werd slecht geholpen en respectloos behandeld .
als ik jou was zou ik je geld terug eisen wand dat valt wel onder de garantie vind ik ze horen degelijke en goede producten te regelen die wel tegen een stootje kunnen .
Brainless schreef:nee, het gaat om normaal gebruik en wat je mag verwachten van een product. Normaal gebruik is niet tegen een boom rijden en je verwacht ook niet dat je auto dan nog heel is. Maar als je gewoon je auto gebruikt om van a naar b te komen, waar personenauto voor bedoeld is, mag je verwachten dat je bumper er niet binnen een half jaar af ligt.bontebonte schreef:pff zoiets heb ik ook gehad , slechte service van agradi !! ik heb ze toen gebeld en alles uitgelegd toen heb ik een deel van mijn geld terug gekregen nog niet eens alles !!
ik werd slecht geholpen en respectloos behandeld .
als ik jou was zou ik je geld terug eisen wand dat valt wel onder de garantie vind ik ze horen degelijke en goede producten te regelen die wel tegen een stootje kunnen .
Dus als ik een nieuwe auto koop en deze tegen een boom rij waardoor de bumper eraf valt, hoor ik een nieuwe bumper te krijgen omdat een nieuwe auto tegen een stootje moet kunnen?!

KirstenAp schreef:Alsjeblieft zeg. Ik weet echt wel wanneer een deken wel of niet past. Als ze namelijk niet goed hadden gepast had ik ze terug gestuurd. Grappig dat je zo'n oordeel kan vellen over iets wat je nog nooit hebt gezien.
.