Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rina schreef:Brainless daarvoor had je niet eens naar de RDW site hoeven gaan. Ze hebben een foto van de papieren op MP staanEn daar staat idd laadvermogen 580 kilo. Dus een paard van over de 600 hoef je daar niet op te zetten.
Vind dat overigens wel opvallend laag voor een normale 1,5 paards trailer.
liedjuh2 schreef:rina schreef:Brainless daarvoor had je niet eens naar de RDW site hoeven gaan. Ze hebben een foto van de papieren op MP staanEn daar staat idd laadvermogen 580 kilo. Dus een paard van over de 600 hoef je daar niet op te zetten.
Dat gaat niet helemaal op hoor, want als je terugkeurt in gewicht dan krijg je nieuwe papieren met daarop je nieuwe laadvermogen. Dus als ze hem terug hadden laten keuren, en die papieren op internet hadden gezet, staat het originele gewicht niet meer op papier.
Priscilla_90 schreef:klopt het wel dat ik met b rijbewijs tot 3500 in combi van auto en trailer mag trekken
liedjuh2 schreef:rina schreef:Brainless daarvoor had je niet eens naar de RDW site hoeven gaan. Ze hebben een foto van de papieren op MP staanEn daar staat idd laadvermogen 580 kilo. Dus een paard van over de 600 hoef je daar niet op te zetten.
Dat gaat niet helemaal op hoor, want als je terugkeurt in gewicht dan krijg je nieuwe papieren met daarop je nieuwe laadvermogen. Dus als ze hem terug hadden laten keuren, en die papieren op internet hadden gezet, staat het originele gewicht niet meer op papier.
Priscilla_90 schreef:Waar kan ik de normale laadvermogen dan.vinden van de trailer sorry.ben.hier echt een leek in
( spreek uit ervaring wij zijn dat namelijk nu aan het doen bij een polyester trailer ) Priscilla_90 schreef:Bedankt het liefst wil.ik geen.hout ivm rotten etc
heb ik bij mijn oude trailer gehad die 3 jaar oud was en naar de sloop konden brengen

Priscilla_90 schreef:klopt het wel dat ik met b rijbewijs tot 3500 in combi van auto en trailer mag trekken
Jolliej schreef:Priscilla_90 schreef:klopt het wel dat ik met b rijbewijs tot 3500 in combi van auto en trailer mag trekken
Nee deze regel geLDD niet meer, is veranderd per 1 januari 2014. Je kan geen trailer meer trekken zonder BE. Je kan het erop gokken want zo vaak worden trailers niet aangehouden, maar is eigenlijk niet aan te raden!
Jolliej schreef:Priscilla_90 schreef:klopt het wel dat ik met b rijbewijs tot 3500 in combi van auto en trailer mag trekken
Nee deze regel geLDD niet meer, is veranderd per 1 januari 2014. Je kan geen trailer meer trekken zonder BE. Je kan het erop gokken want zo vaak worden trailers niet aangehouden, maar is eigenlijk niet aan te raden!

ikke schreef:Nee hè, gaan we weer. Welke idioot heeft je nu weer wat op de mouw gespeld!
Lees hier even hoe het echt zit:
Artikel 15
Lid e geldt voor personenauto's.
Jolliej schreef:ikke schreef:Nee hè, gaan we weer. Welke idioot heeft je nu weer wat op de mouw gespeld!
Lees hier even hoe het echt zit:
Artikel 15
Lid e geldt voor personenauto's.
Wauw, jeetje sorry hoor! Ik zit daar niet in heb gewoon me BE. Maar ja dat is me wel vertelt, als het niet zo is sorry dan...