Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maxipaxixxx schreef:Nou.. Heb eindelijk een mail terug. Kort gezegd staat er in: uit coulance heeft de oude eigenaar een deel betaald de rest is voor u.
Het is uw paard dus jou rekening. Kunt u meteen betalen of in delen?
Ik heb nu in het kort terug geschreven dat het toendertijd NIET mijn paard was, en ik het vande zotte vind dat ik zomaar die rekening op m'n bord krijg.
Houdt dus in dat ik vanalles kan laten doen en de rekeningen naar jan en alleman kan sturen. Ben benieuwd naar hun reactie. Volgende mail zal ik zeker jullie advies meenemen.
Pfff wat een eikel is die oude eigenaar toch

Ik heb geen woorden met de oude eigenaar gehad over de rekening.
. kwita schreef:eerst de rechts bijstand
zelf de rekening betalen , en hun dagvaarden....
maar jij hebt wel de opdracht gegeven voor die behandeling, dus bezint eer gij begint
idylle schreef:Niet druk maken. Ik heb eens zoiets bij de hand gehad met mn zoontje die destijds bij mn exman woonde. Hij was daar naar de tandarts gegaan en een jaar later gingen ze uit het niks dreigen dat ze het voor zouden laten komen. Ik heb gezegd je doet maar en heb er nooit wat van weer gehoord. Heb wel meteen de hoofdsom betaald nadat ik de eerste rekening (dreiging) kreeg maar de rentes en extra kosten he ik niet betaald omdat ze me nooit eerder op de hoogte hebben gesteld. Wat je dus kunt doen is de hoofdsom betalen en het daarbij laten gaan