Ik kan er weinig blauws aan ontdekken. Ik zal straks even een foto in het daglicht maken. Ik heb ook harrys horse even gemaild. Mochten dit echt de navy beschermers zijn mogen ze wel andere verkoop foto's maken
Navy is donkerblauw. Donkerder dan op de voorbeeld foto. Als je retour zend ontvang je het door jou betaalde bedrag terug. Dat is dus het totaal bedrag, dus incl de betaalde verzendkosten om het aan jou te versturen. Retourkosten vallen daar niet onder.
blyth
Geplaatst: 06-06-14 12:00
Dit zijn ze idd wel gewoon, als je heel goed kijkt zie je er een blauwachtige gloed op zitten. Maar het is wel stukken anders als op de foto, dat het een beetje afwijkt oke, maar dit is wel heel erg veel verschil...
Hutcherson
Geplaatst: 06-06-14 17:57
Erop attenderen dat zij verplicht zijn om zowel de prijs van het product als de de verzendkosten(van jou naar het bedrijf terug) moeten vergoeden.
Je kunt gewoon op google opzoeken wat ze verplicht zijn om jou te betalen. Je hebt meer rechten als je je spullen via internet koopt. kunnen ze wel doodleuk gaan vertellen dat ze geleverd hebben, maar dat gaat natuurlijk nergens over. ze dienen de verzendkosten terug te betalenen hier zou ik hen zeer duidelijk op wijzen met literatuur.
Zo heb ik ooit gezeur gehad dat ik een jas die ik kost niet terug mocht sturen omdat hij in de aanbieding was. zelfs die artikelen dienen ze terug te nemen en terug te betalen incl verzendkosten.,
Terugbetalen, ook van verzendkosten Wanneer de klant zich beroept op het recht van retour, heeft hij recht op volledige terugbetaling van het aankoopbedrag. Dit moet gewoon in geld, u mag dus geen cadeaubon of iets dergelijks geven. En onder “volledige” terugbetaling vallen ook de bezorgkosten, administratiekosten en dergelijke die de klant bij de bestelling heeft betaald. Wel mag u de klant zelf laten opdraaien voor de directe kosten van het terugzenden. Hij moet dus zelf de postzegels betalen die op het retourpakket geplakt moeten worden. Maar elke andere kosten of vergoeding die u in rekening wilt brengen bij zo’n retour is simpelweg verboden. Ook administratiekosten voor het afhandelen van de retour mogen niet.
RoyceMack, toch krijg ik uit dat citaat het idee dat TS wel degelijk verantwoordelijk is voor de kosten van het retour zenden. Ze krijgt dan vervolgens het aankoopbedrag + de oorspronkelijke verzendkosten (van bedrijf -> TS) terug.