Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik hoop dat je een oplossing kan vinden en dat het helpt. die site is redelijk betrouw baar en helpt mensen met trailer problemen dus ik denk dat het wel helpt Amanda schreef:Het gaat om het idee van een stroomstoot. Een paard is een vluchtdier, hij krijgt een stroomstoot en kan nergens heen. Die van mij zou door de stang en klep naar achter naar buiten gaan. Hoe veroorzaak je een trailerprobleem....
chelle_dora schreef:Amanda schreef:Het gaat om het idee van een stroomstoot. Een paard is een vluchtdier, hij krijgt een stroomstoot en kan nergens heen. Die van mij zou door de stang en klep naar achter naar buiten gaan. Hoe veroorzaak je een trailerprobleem....
Inderdaad.. Of het nou een draadje, een matje of bij wijze van een stroomwortel is.. het is een stroomschok geven aan een dier op een plek waar hij niet weg kan en zichzelf hartstikke rot kan bezeren..
Daar los je het probleem echt niet mee op.. Ja hooguit dat je paard helemaal de trailer niet meer in wil.. Dan kan je ook wel spreken dat je probleem opgelost is ja, stampen in de trailer doet ie dan immers niet meer![]()
Ik denk dat je aan de tips van ruitje wel wat hebt, en het is in ieder geval dier & trailer vriendelijker dan een stroom-mat..

het zit absoluut niet bij de Bovag beurt, wij doen het als extra service omdat we het effect ervan hebben gezien en omdat het voor het paard een stuk comfortabeler is, ik vraag me af of andere bedrijven het doen, voor zover wij weten doet niemand het . Als je op je velgen stukjes lood ziet zoals hier ik heb er maar weer even een foto van gemaakt
dan zijn ze gebalanceerd.