Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) dus nee ik laat niet jan en alleman er mee rijden, als je er nog nooit me hebt gereden kan hij fataal zijn.... Ook ben ik er erg trots op en zoals genoemt hierboven, iets is kapot maar ze weten er niks van... Als iemand hem nodig heeft helpen we liever door mee te rijden, als het klanten zijn zeggen we altijd dat de camera in onze auto zit (is waar, al kan hij makkenlijk worden overgezet, maar dat weten hun niet
). tienus63 schreef:Vorig jaar nieuwe trailer gekocht, nadrukkelijk bij de verzekering (unive) nagevraagd welke schade vergoed wordt.
Schade veroorzaakt door het paard/dier wat er in staat, of aan de trailer staat gebonden als dier van ons is.
Zelfde geldt ook voor schade veroorzaakt bij uitlenen. Verhuur je de trailer dan keert de verzekering niet uit.
Trailer wordt niet uitgeleend, alleen aan familie.
Stront eruit halen en bezem er door, niet met water en/of hogedrukspuiten de trailer schoon willen maken.
In noodgevallen leen ik trailer niet uit, veearts komt in een noodgeval ook aan huis.
Yvank_ schreef:Tja maar dan denk ik ook... ik heb ook hard gespaard voor een trailer dus het is opzich niet mijn probleem dat een ander die geen trailer heeft dan niet stel op sprong naar de kliniek kan....
Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat een paard met zware koliek mijn trailer in moet die zich onderweg wellicht wel laat vallen oid en ik daarna een gehavende trailer heb.... Als je geen trailer hebt dan moet je vind ik daar zelf maar een 'noodplan' voor moet hebben.
Yvank_ schreef:Tja maar dan denk ik ook... ik heb ook hard gespaard voor een trailer dus het is opzich niet mijn probleem dat een ander die geen trailer heeft dan niet stel op sprong naar de kliniek kan....
Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat een paard met zware koliek mijn trailer in moet die zich onderweg wellicht wel laat vallen oid en ik daarna een gehavende trailer heb.... Als je geen trailer hebt dan moet je vind ik daar zelf maar een 'noodplan' voor moet hebben.
eilleen333 schreef:Ik heb zelf geen trailer, maar wel een aantal keer de trailer van een stalgenoot geleend. Laatste keer kwamen we terug van een lang trainingsweekend en ik was moe, dus ik had hem niet helemaal goed teruggezet. Flap vergeten dicht te doen, raampjes stonden nog op snelwegstand, dus dat kon inregenen... Verlichting was ook stuk (dat bleek achteraf een kapot lampje te zijn waar ik niets aan kon doen). Daar baal ik echt van, want zij gaf dat ding in goed vertrouwen mee.
Maar ik ben dan wel de eerste die aanbied dat het ding op mijn kosten gemaakt kan worden. Het blijft vervelend, omdat zij er dan wel tijd in moeten stoppen (trailer weg voor reparatie en ik kan hem zelf ook niet wegbrengen). Maar meer kan ik er dan ook niet aan doen.
Gelukkig had de trailer geen blijvende schade opgelopen, maar ik baal er wel van. Kan me ook heel goed voorstellen als ik hem de volgende keer niet meer meekrijg. Heb het zelf 'verziekt'
Yvank_ schreef:eilleen333 schreef:Ik heb zelf geen trailer, maar wel een aantal keer de trailer van een stalgenoot geleend. Laatste keer kwamen we terug van een lang trainingsweekend en ik was moe, dus ik had hem niet helemaal goed teruggezet. Flap vergeten dicht te doen, raampjes stonden nog op snelwegstand, dus dat kon inregenen... Verlichting was ook stuk (dat bleek achteraf een kapot lampje te zijn waar ik niets aan kon doen). Daar baal ik echt van, want zij gaf dat ding in goed vertrouwen mee.
Maar ik ben dan wel de eerste die aanbied dat het ding op mijn kosten gemaakt kan worden. Het blijft vervelend, omdat zij er dan wel tijd in moeten stoppen (trailer weg voor reparatie en ik kan hem zelf ook niet wegbrengen). Maar meer kan ik er dan ook niet aan doen.
Gelukkig had de trailer geen blijvende schade opgelopen, maar ik baal er wel van. Kan me ook heel goed voorstellen als ik hem de volgende keer niet meer meekrijg. Heb het zelf 'verziekt'
En dit is precies te reden dat ik hem niet uitleen... Hoeveel moeite is het nou om dat ding even na te lopen of alles in orde is?
. Yvank_ schreef:maar het nare met spoed vind ik dat er dan net zo goed van alles kan gebeuren. Je zou niet het eerste verhaal zijn waarbij het paard de kar kapot maakt onderweg naar de kliniek en baasjes aangeven niet te betalen want ze hebben óók al een enorme DA rekening.
Yvank_ schreef:maar het nare met spoed vind ik dat er dan net zo goed van alles kan gebeuren. Je zou niet het eerste verhaal zijn waarbij het paard de kar kapot maakt onderweg naar de kliniek en baasjes aangeven niet te betalen want ze hebben óók al een enorme DA rekening.