Paard gevallen in de trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 09:50

Staat hij altijd in een 2 paards trailer?
Wellicht biedt een 1.5 paards de oplossing ;)

JorisDy

Re: Paard gevallen in de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 10:20

Ja altijd in 2 paards. Hier heb ik het ook over gehad met verschillende mensen maar die raden mij dat met dit paard juist af. Kans op draaien is te groot

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 12:11

JorisDy schreef:
Moyra: jemig wat heftig!

Ikke: nou ik weet echt wel wat voorzichtig en netjes rijden met de trailer inhoud en er is zeker niets geks gebeurd! Waarom mijn paard is gevallen? Tja dat kan hij mij niet vertellen.. De dierenarts zegt dat hij zichzelf heeft aangetikt en daardoor gevallen is, maar dat blijft gissen.

Als jij de warme-chocolademelk-met-slagroom-test met goed gevolg hebt afgelegd, dan weet je inderdaad wat netjes rijden is.....

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 13:26

Nogmaals: appie heeft zichzelf waarschijnlijk aangetikt en is daardoor gevallen. Het is gebeurd en daar is niks meer aan te doen Ikke! Ik snap niet zo goed waarom je er zo op door blijft hameren. Er is niks geks gebeurd en de bocht is echt netjes genomen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:37

Verschrikkelijk om mee te maken, dat zo te zien.. Inderdaad de eerste keer door een ander laten inladen. En als ik jou was zou ik een cameraatje plaatsen in de trailer zodat je kunt zien hoe hij staat. Daar kun je dan op baseren of je hem beter lang of vast kan zetten, hem beter meer of minder ruimte kunt geven, en of je misschien toch je rijden aan moet passen.

Mijn paard kan gewoon los in de trailer staan. Dat weet ik omdat hij er zelf in loopt en ik dan nog wel eens vergeet hem vast te zetten :+ Heb zelf altijd het gevoel alsof het niet zoveel uit moet maken of paarden kort of lang vastgezet worden. En dat de oorzaak dus ergens anders ligt.