Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
NikkiTazz schreef:wat ik zo grappig vind...ik zie iedereen over contractjes of "iets" op papier zetten...
het leuk is dat je dat wel kan doen, maar zodra het contract niet bij een notaris is geweest, kun je helemaal NIETS met zo'n zelf opgesteld contract. Zelfs niet als deze door beide is ondertekend.
Het is totaal NIET rechtsgeldig
ik vraag me serieus af wat mensen denken te kunnen als ze iets op papier hebben, graag hoor ik!

NikkiTazz schreef:wat ik zo grappig vind...ik zie iedereen over contractjes of "iets" op papier zetten...
het leuk is dat je dat wel kan doen, maar zodra het contract niet bij een notaris is geweest, kun je helemaal NIETS met zo'n zelf opgesteld contract. Zelfs niet als deze door beide is ondertekend.
Het is totaal NIET rechtsgeldig
ik vraag me serieus af wat mensen denken te kunnen als ze iets op papier hebben, graag hoor ik!
NikkiTazz schreef:dit zijn papieren die vaak, ook al is het niet zo, als eigendomsbewijzen worden gebruikt. Helaas, als er dus iets met het paspoort gebeurt en er is zo'n zelf opgesteld contractje, word het toch echt een kat en muis spelletje. heb ik ook niet verzonnen

Popke schreef:Maar de stalhouder kan een flinke boete krijgen als hij/zij het paspoort van het paard niet kan overleggen bij een controle. En wie betaald die boete dan? Heb je dat ook eens vanuit de staleigenaar bekeken?
Het paspoort hoort bij het paard te zijn en ik denk dat je alleen je paardje wil stallen bij een stal die je denkt te vertrouwen toch?