rina schreef:Grinnik als voormalig rijinstructeur ga ik helemaal met Polly meeZe zijn er niet voor niks en je krijgt dat stempeltje niet bij een pakkie boter.
Amanda schreef:Via Vakantieveilingen is wel een idee. Ik heb het zelf ook zo gedaan, was nog geen 250 euro kwijt, 5 uur les gehad en examen gehaald. Wel is oefenen aan te raden, anders red je het niet in 1 dag waarschijnlijk.
En als je het dan via zon veiling wilt doen, wees zo slim vooraf een proefles te doen bij een rijschool. Dan weet je tenminste vooraf of je het in een dagopleiding ook KAN halen![]()
En als hele grote denk erom. Dat oefenen op EIGEN terrein. Doe je dat in de avonduren bij de Gamma oid op het parkeerterrein denk erom dat is openbare weg!! Als oom agent je daar aanhoud kan je fluiten naar dat stempeltje.
Dat ligt er maar net aan wat je combinatie is? Ik oefen nu ook met trailer rijden onze combinatie mag immers zát op een B rijbewijs dan ga tzt wel voor mij E
Ze zijn er niet voor niks en je krijgt dat stempeltje niet bij een pakkie boter.