Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Koper schreef:Lijkt me een heel goed idee...fokken met een lastig dier.Het is een merrie. Als ze een geschikte afstamming heeft kun je haar misschien beschikbaar stellen als fokmerrie. Of anders als draagmoeder. Al weet ik niet of dat met 17 jaar nog kan, heb niet zo veel verstand van merries.
En welkom op bokt TS

Dungen schreef:Niet banketstaaf bedoeld maar waarom heb je nog geen advertentie op bokt markt gezet? (En waarom heb je je hier niet eerder aangemeld om een advertentie te zetten)
Hoe zit je advertentie in elkaar? Heb je goede foto's? Staat ze op verschillende sites? Etc. Etc. Heb je haar gedeeld op fb?
Ik heb eerder een account gehad, en alles wat ik daar mee heb gepost achtervolgd mij nog steeds. Ik wil je best meer uitleg geven in een pb.lizy29 schreef:Waar zit het probleem precies? Is ze moeilijk bij het rijden of in de omgang in het algemeen?
Rambambam schreef:lizy29 schreef:Waar zit het probleem precies? Is ze moeilijk bij het rijden of in de omgang in het algemeen?
Het is een ontzettende heethoofd en ze is heel onvoorspelbaar. In een groep buiten rijden gaat bijvoorbeeld niet omdat ze zo heftig is. Ze raakt ook heel snel opgefokt en ze kan niet stil staan. In de omgang is het een heel lief paard, ze kan met alle paarden op mijn stal heel goed overweg en ze heeft geen stalondeugden en het is een ongelofelijke knuffel, maar zodra je een zadel op haar rug legt gaan de turbomotoren aan en is ze bijna niet te houden.
Rambambam schreef:Bedankt voor al jullie adviezen! Ik beantwoord de pb's later uitgebreid. Ik moet nu weer met mijn hoofd in de studieboeken duiken.
En dat lastige karakter... Ze loopt los achter mij aan, en omdat ik haar al jaren heb weet ik ook hoe ze is en hoe ik daar mee om moet gaan. Ik heb dus geen enkel probleem (meer) met haar. We hebben er wel genoeg gehad in het verleden hoor![]()
Alleen voor iemand die voor de eerste keer bij haar komt kijken is het wel even een schrikken, een bakbeest van 1.75 die zich zo gedraagt: https://www.youtube.com/watch?v=432_SEpetVM
lol, denk dat het voor jou gevoelsmatig ook lastig is om de juiste koper te vinden
Jessix schreef:Ik zou haar door een professional laten verkopen. Iemand die haar kan rijden, netjes kan voorstellen en een objectief beeld heeft naar zowel paard als mogelijke koper.
Jessix schreef:Ik zou haar door een professional laten verkopen. Iemand die haar kan rijden, netjes kan voorstellen en een objectief beeld heeft naar zowel paard als mogelijke koper.
dit dus. Al geeft TS aan dat het stalgeld moeilijker te betalen wordt dus twijfel ik sterk of ze het financieel aankan om het paard in training te zetten bij een goede stal.