Ik ben zelf niet van het vele rijden.
Ik rijd zelf iedere dag 1 paard. De rest van de paarden doe ik iets anders mee. Elke dag elk paard iets anders
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Esmeej333 schreef:Ik zou hier maximaal 60 euro voor geven, 75 euro voor als het inclusief lessen is.
In de winter kun je doordeweeks helemaal niks als je overdag werkt of naar school moet, dat zou voor mij toch wel een zwaar minpunt zijn.
Sammieloverr schreef:Lessen kosten een tientje per keer. Deze wil ik in de prijs meepakken.
Les eens per week wil ik verplicht stellen. Zodat ik zeker weet dat het goed blijft gaan.
@Liselot, ik wil je graag verzoeken niet meer te reageren. Je doet aannames terwijl je niet eens weet hoe de situatie is!
Zegt meer over jou dan over mij
Nee ik heb geen tijd te weinig. Ik ben zeven dagen per week op stal. Ik heb een Eigen weide, met schuilstal en bak.
Ik ben elke dag meerdere uren op stal.
Ik kan in principe al mijn paarden zelf bijhouden.
Maar waarom zou ik er dagelijk zoveel rijden, als ik een ander ook een kans kan geven op een sort van Eigen paard?
Ik wil alleen niet voor die kosten opdraaien, en dat lijkt me logisch.
Mijn vraag hier is puur, wat kan je vragen, wat is reeel?
Mijn Eigen extra kosten wil ik zowieso gedekt hebben.
Ik geef mijn mening die gebaseerd is op de gegeven informatie, ik kan niet helpen dat die informatie niet compleet is 
Sammieloverr schreef:Mischien dat dat dan voor een ander wel kan inderdaad. Ik ben zelf nachtblind, en ik vind het zelf doodeng haha.
Ik ben er dan ook alle dagen overdag aanwezig
Tigra_ schreef:Esmeej333 schreef:Ik zou hier maximaal 60 euro voor geven, 75 euro voor als het inclusief lessen is.
In de winter kun je doordeweeks helemaal niks als je overdag werkt of naar school moet, dat zou voor mij toch wel een zwaar minpunt zijn.
Dan moet je wel lessen hebben van 15 euro per keer en dan 1x in de maand lessen anders kost het je meer als eigenaar als je het bij de prijs in doet.
Ik lees nu dat er wel verlichting is waarom zou je niet achteraan in de bak kunnen rijden als er wel verlichting is. Wij hebben op stal ook maar de helft verlicht maar je kan toch de hele bak gebruiken hoor. Ideaal misschien niet maar goed genoeg om je in de winter te redden.
. Die vrijheid is mij ook wat waard.