Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Duhelo schreef:Kun je het tussenschot er gemakkelijk uithalen? En wat is het feitelijke gewicht van jouw trailer?
Fjorj schreef:Voor 1000 euro meer heb je al nieuw trailer. Ik zal wel weten als zo weinig prijs verschil zit tussen een nieuwe en eentje van 8 jaar oud.
Yvank_ schreef:Roxxiejj schreef:Please geen hotra, na aantal jaar gaat de kwaliteit dermate naar beneden dat het een doodskist op wielen wordt!
Dat is ook wel erg overdreven zegwellicht als je er geen onderhoud aan pleegt.
Ik heb een Hotra van 10 jaar oud en nog nooit zo'n fijne trailer gehad. Ding is puntgaaf laten elk jaar controleren. Bodem en wanden zijn keihard, onderstel piekfijn in orde en hij ligt als een huis achter de auto
Dus het is echt niet zo dat alle direct maar slecht zijn...
Yvank_ schreef:Ja heb ik wel met beide zelfswestfalia was heel snel rot aan de bodem en de bockmann lag heel beroerd achter de auto. waren overigens niet mijn eigen maar leende ik altijd en dus toen besloten om zelf wat anders te nemen
deze was overigens 10 jaar oud. 
Bevalt mij en m'n paarden nog steeds goed.Caesar schreef:Een beetje een late reactie. Maar aangezien ik er niet een specifiek nieuw topic over hoef te openen heb ik een vraagje aan de huidige Humbaur gebruikers en dan met name de Rapid, extra hoog.
Ik ben hier naar op zoek maar zie bij bijna elke kap van deze trailer scheuren in de kap. Dit met name doordat de hoogte voornamelijk in de kap zit en toch een stukje instabieler is.
Is dit echt een kwalijke zaak? Het zit overigens alleen in de achterzijde in de rand van het zeiltje.
Caesar schreef:De kap van de trailer die ik nu op het oog heb is inderdaad in de hoeken ingescheurd. Ze hebben dit met 3 platen erachter verstevigd in hele bogen. Waarschijnlijk van de wrijving van de trailer zelf. Ik weet niet of dit kwaad kan. Volgens de verkoper (bedrijf) kan het niet meer dan zoals het nu is, omdat daar de meeste spanning al ontnomen is en ik er maar 1 paard in ga vervoeren.