Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tigra_ schreef:Dat er wat anders aan de hand is kan best zo wezen. Maar als ik hier op bokt zo eens lees is het een behoorlijk probleem dat er wel dingen besteld worden die blijkbaar niet geleverd worden en dat mensen niet benaderd worden daarvoor. Dan kunnen ze beter stoppen met de webshop en alles in 1 partij verkopen aan een andere ruitershop brengt misschien niet zoveel op maar willen ze hun naam voor de zadelmakerij end nog beetje hoog houden zullen ze toch beter service moeten bieden dan nu.
Ik had ze al niet zo heel hoog staan maar nu helemaal niet meer.
bigone schreef:Picassox schreef:Ik heb zojuist via mobiel contact gehad met een man. Hij beloofde mij het geld terug te storten omdat het jasje niet meer aanwezig was... Nu maar hopen dat dat ook daadwerkelijk gebeurd!
Vraag hem om dit per mail aan jou te bevestigen.
pmarena schreef:Super zonde inderdaad zo... ik kan me best voorstellen dat er omstandigheden kunnen zijn waarin je er gewoonweg echt een poosje niet voor je klanten kan zijn.
Maar het minste dat je kan doen is dan toch mensen op de hoogte stellen zodat ze weten waar ze aan toe zijn. Kun je dat niet via de mail zet dan tenminste een niet te missen bericht op je website zodat mensen geen geld gaan overmaken voor spullen die ze toch niet binnen afzienbare tijd gaan krijgen... hierdoor krijg je alleen maar dat mensen argwanend worden jegens webshops
bromfiets schreef:Het gaat hier om twee personen en het komt er een beetje op neer dat de een niet bereikbaar is voor de ander. Neem contact op met het zadelpasstuk.