Jasje besteld bij Superhorse webshop, en nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cil_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:47

Ik heb laatst ook een bestelling geplaatst (voor een paar Ariat schoenen) bij Superhorse, de schoenen waren niet meer leverbaar en ik heb snel mijn geld teruggestort gekregen. Op de site staat dat de Zadelpasservice blijft bestaan, daarmee zou je contact kunnen opnemen als je van de "gewone" webshop niets meer hoort.

Liek1996

Re: Jasje besteld bij Superhorse webshop, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:53

Pfff ik begin ook aardig hopeloos te worden.
Heb eind december 2013 een bestelling gedaan en de 28 euro betaald. Nog steeds geen artikel gezien en evenmin mijn geld terug. Heb ze al bestookt met mail, maar 0.0 reactie. Oké, het bedrag is dan wel niet megagroot, maar baal er toch wel van. Hoop echt dat het goedkomt!!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:54

Er speelt inderdaad meer, het is niet aan mij om dit openbaar te maken maar als je een mailtje stuurt naar het zadelpasgedeelte kom je bij isabelle zelf terecht. Zij zal je zeker willen helpen. Heb wat geduld want ze krijgt veel mail.

Liek1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:56

Ow dat zou super zijn. Ik wil ze niet in slecht daglicht stellen, maar uberhaupt een reactie zou toch fijn zijn. Bedankt alvast!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:57

Ik lees hier twee keer dat ze failliet zouden zijn maar dit is niet het geval. Was dat wel zo dan zou je inderdaad naar je geld kunnen fluiten. Nu zouden ze je gewoon terug moeten betalen.

Ze zijn zelf op tijd gestopt en niet voor niets uiteraard. De zadelpasservice bestaat inderdaad nog wel. De winkel is dicht.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 13:57

jeetje wat balen zeg, ik hoop dat het nog goed komt voor jullie!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 14:00

Dat er wat anders aan de hand is kan best zo wezen. Maar als ik hier op bokt zo eens lees is het een behoorlijk probleem dat er wel dingen besteld worden die blijkbaar niet geleverd worden en dat mensen niet benaderd worden daarvoor. Dan kunnen ze beter stoppen met de webshop en alles in 1 partij verkopen aan een andere ruitershop brengt misschien niet zoveel op maar willen ze hun naam voor de zadelmakerij end nog beetje hoog houden zullen ze toch beter service moeten bieden dan nu.

Ik had ze al niet zo heel hoog staan maar nu helemaal niet meer.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 05-02-14 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 14:00

bromfiets schreef:
Heb wat geduld want ze krijgt veel mail.

TS wacht sinds december op een teken van leven, das toch een hoop geduld dacht ik zo!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 14:02

Tigra_ schreef:
Dat er wat anders aan de hand is kan best zo wezen. Maar als ik hier op bokt zo eens lees is het een behoorlijk probleem dat er wel dingen besteld worden die blijkbaar niet geleverd worden en dat mensen niet benaderd worden daarvoor. Dan kunnen ze beter stoppen met de webshop en alles in 1 partij verkopen aan een andere ruitershop brengt misschien niet zoveel op maar willen ze hun naam voor de zadelmakerij end nog beetje hoog houden zullen ze toch beter service moeten bieden dan nu.

Ik had ze al niet zo heel hoog staan maar nu helemaal niet meer.

Daar ben ik het wel mee eens. Heel vervelend voor de eigenaresse van de webshop dat er meer bij komt kijken etc, maar dat neemt nog niet weg dat je het netjes met je klanten moet afhandelen en dat betekent niet dat je gewoon de boel de boel laat en hen maandenlang niets meer laat horen. Daarvan schieten mensen in de stress en dat lijkt me niet de bedoeling. Een mailtje lijkt me dan wel het minste.

Kala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 14:04

Alle correspondentie en eventueel bewijs (topics en andere dingen die je hebt gevonden) goed bewaren en als je je geld niet terug krijgt, gewoon naar de politie stappen. Ook dit is diefstal (als het geld niet terug gestort worden).

Succes!!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 14:14

bigone schreef:
Picassox schreef:
Ik heb zojuist via mobiel contact gehad met een man. Hij beloofde mij het geld terug te storten omdat het jasje niet meer aanwezig was... Nu maar hopen dat dat ook daadwerkelijk gebeurd!

Vraag hem om dit per mail aan jou te bevestigen.

Dat heb ik gedaan, hij heeft afgesproken vanavond mij te bellen als het geld was overgemaakt en dat per mail te bevestigen. Ik ben benieuwd...

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:30

Het gaat hier om twee personen en het komt er een beetje op neer dat de een niet bereikbaar is voor de ander. Neem contact op met het zadelpasstuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:50

Zou jammer zijn dat Isabelle door dit in een kwaad daglicht komt te staan, dat verdiend ze niet.

Ik heb ook een bestelling gedaan die niet voor handen was en heb netjes mijn geld terug gestort gekregen. Ik denk dat het bij beiden goed komt.

Liek1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:36

Ik hoop het van harte russel. Ik ben er zeker niet op uit om wie dan ook in kwaad daglicht te zetten, echt niet hoor, maar alleen al een mailtje zou fijn zijn. Gewoon even een bevestiging dat het of met het artikel of met geld terug goedkomt. Ik heb een mailtje naar de zadelpasservice gedaan...ik wacht af >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:37

Ik snap je...en hoop voor je mee. Maar ik weet dat hun mentaliteit echt niet zo is. Er moet echt wel wat aan de hand zijn, dat er nu zo een chaos is...

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 11:29

Ik denk dat het nu al een beetje laat is. Ze staat al in een kwaad daglicht. Zijn toch veel mensen die iets besteld hebben en al lang niets gehoord hebben. Dat is gewoon niet netjes en wekt geen vertrouwen.
Als ze het nog goed oplossen kan ze de schade nog wat beperken. Maar ik ga er zeker niets meer bestellen dat is een ding wat zeker is. Snap niet dat ze die hele webshop niet dicht gooien als het zo'n chaos is. Ze duperen alleen maar meer mensen op deze manier.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 11:50

Super zonde inderdaad zo... ik kan me best voorstellen dat er omstandigheden kunnen zijn waarin je er gewoonweg echt een poosje niet voor je klanten kan zijn.

Maar het minste dat je kan doen is dan toch mensen op de hoogte stellen zodat ze weten waar ze aan toe zijn. Kun je dat niet via de mail zet dan tenminste een niet te missen bericht op je website zodat mensen geen geld gaan overmaken voor spullen die ze toch niet binnen afzienbare tijd gaan krijgen... hierdoor krijg je alleen maar dat mensen argwanend worden jegens webshops -O-

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:31

bromfiets schreef:
Het gaat hier om twee personen en het komt er een beetje op neer dat de een niet bereikbaar is voor de ander. Neem contact op met het zadelpasstuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:01

De webshop bestaat al niet meer, ze verkopen geen paardenspullen meer.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:43

russel schreef:
De webshop bestaat al niet meer, ze verkopen geen paardenspullen meer.

Wel hoor. De webshop is nog steeds online er is namelijk restanten verkoop. Of je bestelling ooit aankomt is wat anders maar ik kan gewoon producten in de winkelwagen doen.

Liek1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 13:44

Als het rekeningnummer dan nog maar bestaat...kunnen ze in ieder geval terugstorten <<)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:08

pmarena schreef:
Super zonde inderdaad zo... ik kan me best voorstellen dat er omstandigheden kunnen zijn waarin je er gewoonweg echt een poosje niet voor je klanten kan zijn.

Maar het minste dat je kan doen is dan toch mensen op de hoogte stellen zodat ze weten waar ze aan toe zijn. Kun je dat niet via de mail zet dan tenminste een niet te missen bericht op je website zodat mensen geen geld gaan overmaken voor spullen die ze toch niet binnen afzienbare tijd gaan krijgen... hierdoor krijg je alleen maar dat mensen argwanend worden jegens webshops -O-

En daar ben ik het 100% mee eens.
Allemaal héel erg vervelend als er bepaalde (ernstige/persoonlijke) omstandigheden zijn, maar je dient dan op z'n minst! je klanten er van op de hoogte te stellen dat het óf heel erg lang kan duren voor er geleverd wordt, of dat er helemaal niet meer geleverd wordt.

Voor een webshop betekent dat éven 5 min. tijd vrijmaken om een groot bericht in koeienletters op je website te zetten, en dat op z'n minst!

bromfiets schreef:

Dan nog, al spreken/zien ze elkaar niet, slaan ze elkaar bij wijze van de hersens in, de klanten hebben daar níets mee te maken, en mogen daar zeker de dupe niet van worden. Wát er ook aan de hand is.
Het nemen van maatregelen om de schade zoveel mogelijk te beperken en nog meer klanten te duperen hoeft echt niet zoveel werk te zijn.

Russel: ik kan me voorstellen dat je, als je bekend bent met 1 v/d eigenaars, het 'opneemt' voor ze. En het zal ongetwijfeld hun bedoeling niet zijn geweest, maar ze zijn nog steeds, ongeacht wat er aan de hand is, wél verantwoordelijk voor hun webshop en klanten die nu gedupeerd worden.
Dan kun je persoonlijk heel erg met zo'n eigenaar meevoelen, maar dat neemt niet weg dat ze op dit moment in zakelijk opzicht absoluut niet doen wat ze verplicht zijn te doen, en hun verantwoordelijkheid ontlopen.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 14:28

Ik krijg zeker 1 keer per week een mail van ze. Daarin staat inventaris wat ze te koop aanbieden, omdat ze gestopt zijn.
Dan kunnen ze ook even de klanten inlichten en op de hoogte houden toch?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 15:23

Dat is inderdaad wel vreemd horsetopshop. Zag net ook dat de webshop nog functioneert. Ben het wel met jullie eens dat dit geen schoonheidsprijs verdient.
Ik ken deze mensen ook persoonlijk maar heb ze al even niet meer gezien. Ik hoop dat het netjes opgelost gaat worden.

Liek1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 13:46

Zucht....ik heb nu geloof ik naar drie emailadressen gemaild...en niet 1x maar echt een keer of acht.
Niets gehoord...geen geld terug...geen artikel.... :? |(