Ik vind ze alleen veel te prijzig om te gaan proberen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke20 schreef:ik heb een kleine 7jaar geleden een nieuwe trailer aangeschaft. dit bij een goede bekende dealer. de wanden zijn hout met een soort polyester eroverheen.
trailer staat altijd buiten en wordt paar x per jaar goed schoongemaakt van binnen en buiten.
nou ontdekte ik op 1 zijwand vochtblaasjes en bij het duwen ging de (soort) polyester laag kapot en kwam er vocht uit.
is het normaal dat de wand al na een 7jaar begint te rotten?
cissy schreef:Helpt zo'n trailerhoes nou werkelijk? Lijkt me dat er condens onder gaat zitten en het niet ventileert waardoor je trailer nog sneller wegrot dan dat hij gewoon buiten staat.
Enige voordeel is dat hij niet zo snel vies wordt.
ikke20 schreef:net opgezocht trailer is eind 2011 nog helemaal nagekeken. ook de wanden.
....vind het wel rot voor je!!!
ikke20 schreef:aan allebei de kanten. buitenkant zijn het soort van pukkeltjes als je derop duwt springt de harde laag open en komt er druppeltjes vocht uit. aan de binnenkant zit er maar 1 wat grotere blaas.

Karreman schreef:Ik zit me wel eens af te vragen of er nog wel goed hout word gebruikt. Je komt zat trailers tegen die nog geen 7 jaar zijn en ook al veel vochtproblemen ,lees rotte plekken, hebben. Ook in het duurdere segment. Schrale troost voor jouw maar het moet tegenwoordig allemaal concurrerend gefabriceerd worden en dan word er m.i. bezuinigd op kwaliteit en afwerking. Vroeger (toen alles beter was haha) moest je soms de profielen van de panelen met een plamuurmes los steken zo goed waren ze afgekit en tegen woord zitten de profielen vaak gewoon los om het hout.
Karreman schreef:Ik zit me wel eens af te vragen of er nog wel goed hout word gebruikt. Je komt zat trailers tegen die nog geen 7 jaar zijn en ook al veel vochtproblemen ,lees rotte plekken, hebben. Ook in het duurdere segment. Schrale troost voor jouw maar het moet tegenwoordig allemaal concurrerend gefabriceerd worden en dan word er m.i. bezuinigd op kwaliteit en afwerking. Vroeger (toen alles beter was haha) moest je soms de profielen van de panelen met een plamuurmes los steken zo goed waren ze afgekit en tegen woord zitten de profielen vaak gewoon los om het hout.