Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
geerke schreef:Geryon schreef:Goed dat je dit paard niet neemt. Hij is niet geschikt en wie weet heeft hij lichamelijke problemen, omdat hij zo staakt en boos doet met zadelen enz.
of misschien voelt het aan dat een 12 jarige hem de baas niet is?![]()
TS...kun je niet voor een braaf manege paard gaan?
Lynn_FDA schreef:Mag ik vragen hoe groot jij bent en hoe groot zijn de paarden waar je naar kijkt?

blue_sky schreef:Omdat je nog heel jong bent zou ik proberen een E-pony te vinden, een pony of paard dus beneden 1.58. Dan kan je als je later wedstrijden wilt gaan rijden nog fijn bij de pony's starten. Mijn dochter van 1.75 past daar ook echt nog prima op.
arinazazoe11 schreef:blue_sky schreef:Omdat je nog heel jong bent zou ik proberen een E-pony te vinden, een pony of paard dus beneden 1.58. Dan kan je als je later wedstrijden wilt gaan rijden nog fijn bij de pony's starten. Mijn dochter van 1.75 past daar ook echt nog prima op.
we hebben al bij een paar paarden van die hoogte gekeken, was echt te klein...
arinazazoe11 schreef:blue_sky schreef:Omdat je nog heel jong bent zou ik proberen een E-pony te vinden, een pony of paard dus beneden 1.58. Dan kan je als je later wedstrijden wilt gaan rijden nog fijn bij de pony's starten. Mijn dochter van 1.75 past daar ook echt nog prima op.
[/quot]
we hebben al bij een paar paarden van die hoogte gekeken, was echt te klein...
hoe groot ben jij dan?
deze week ga ik weer een paard rijden. Ze is nog erg jong, 4 jaar en 1.64 hoog. Het is dus de vraag of we bij elkaar passen, maar ik heb haar al een paar keer gezien en het is een onwijze lieverd!
je kan misschien wel een band opbouwen, maar alsnog.Bizzybijtje schreef:Ik zou persoonlijk geen 4-jarige kopen als je 12 bent en dit is je eerste paardje. Een paard opleiden vergt heel veel werkt en groen+groen=bont en blauwHeb je geen instructrice die kan helpen met de aanschaf?
dit is trouwens ook mn 2e paard al.
Ik zou zeggen, probeer de 5 jarige maar blijf realistisch. indien het zou klikken met een bepaald paard, neem je lesgever eens mee. Heb ik ook gedaan, eerste x alleen gereden en tweede keer (maand later) lesgever meegenomen.