Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tita schreef:Die van gister was 8200 excl btw! 2 paards
x_Quinta_x schreef:Ifor Williams 506 is 6500 euro, tweepaardstrailer. Ben overigens ook op zoek naar een 1,5 paards trailer dus ik houd dit topic in de gaten!
Wij zijn ook al bij Cheval liberte gaan kijken, maar dat merk vond mijn vriend maar niks (is ook een man met veel vooroordelen) en bij Thiel zijn we gaan kijken, maar voor een Thiel Pico (standaardmodelletje vind ik, niet echt luxe of extra comfort) betaal je even veel als een tweepaardentrailer van ifor Williams!
Thiel wordt het bij ons dus ook niet.
. 
Calente schreef:Wij hebben laatst een Humbaur Single gehuurd en die zwabberde achtee de auto, niet heel erg, maar toch.
Cardy schreef:Alleen.. Vind het gebrek aan een goede zadelkamer, zijltje achterin en uitzetbare raampjes toch erg vervelend.. Als dat anders was geweest dan had Ik niet niet eens getwijfeld.
Cardy schreef:Ga van de week even langs een dealer bij mij in de buurt, die verkoopt zowel Bockmann als Ifor Williams. Maar dan ben ik in iedergeval beetje voorbereid.
x_Quinta_x schreef:Het zijn vrienden van ons die die Ifor gekocht hebben. Het is niet de grootste versie. Ik dacht 506 of bestaat 505 ook??? Schiet me door, ik weet het niet
x_Quinta_x schreef:Fijn dat er bij alle Ifors een voorlader aanwezig is. Je moest hem maar eens nodig hebben....
Alleen 1 minpunt: ik vrees dat ik met deze trailer mijn koffer van de jeep niet meer open krijg, vanwege de korte dissel (ja hoe noemen jullie dat in NL: de afstand tussen trailer en haak die aan de trekhaak moet) Ik heb een kofferbak: 1 kant 1/3e naar links en de andere kant 2/3e naar rechts.
Cardy schreef:Via de website van Ifor Williams kwam ik er ook achter dat ze een geïntrigeerde zadelkamer hebben sinds kort(?). Betekent wel dat er geen voorlader meer zit denk Ik. Iig als ik de foto op de homepage moet geloven Hihi.
Hoe zit het trouwens met de hoogte van de trailers? (Zitten nu ook te denken aan een 2-paards)
Heb namelijk een 5-jarige van 1.72m.
tita schreef:Btw aluminium kan ook rotten al geloof niemand dat
Morris schreef:Ik ben wel geïnteresseerd in de ingebouwde zadelkamer, zou dit ook voor de anderhalfpaards gelden? Ik kon het niet vinden.
Karreman schreef:tita schreef:Btw aluminium kan ook rotten al geloof niemand dat
Word hier vaker beweert. ik geloof het pas als ik het zie.Tot zolang valt het bij mij onder de categorie theoretisch gelul. (Niet persoonlijk bedoelt!!) Alle trailermerken gebruiken geanodiseerd aluminium. Ik heb al heel veel trailers door de handen gehad en ook oudere aluminium trailers maar het enige rotte aluminium wat ik tegen ben gekomen was af en toe een aluminium stekker waar wit poeder (aluminiumoxide) op zat, maar dat alu word niet geanodiseerd.
je mag me altijd een pb sturen voor meer info.
. Op je vraag waar je wijs aan doet met je eigen trailer , je krijgt via particulieren vaak meer terug dan als je hem inruilt bij een dealer, ik moet eerlijk zeggen dat wij erg graag inruilen omdat er meer aanvraag is dan goed aanbod
maar particulier krijg je vaak echt meer