MirandaFuego schreef:Zelf zou ik vooral heel blij zijn als ik een betrouwbaar iemand had gevonden, die kunnen nog best moeilijk te vinden zijn.
Je bent er zelf niet bij coor de week dus denk er goed over na..
Of je nu 50 of 100 vraagt, maakt uiteindelijk niet zoveel uit, als je paard maar wel in goede handen is!
Dit is absoluut het belangrijkste!
Ik heb er heel lang over nagedacht om een bijrijder te nemen, omdat ik toch een beetje huiverig ben door alle 'horror'verhalen over slechte verzorgers. Maar het is dit of verkopen, aangezien het voor mij momenteel niet rendabel is om enkel in het weekend wat met mijn paard te kunnen doen. En alleen al denken aan het verkopen van mijn paard doet pijn aan mijn hart, dus we gaan het eerst maar zo proberen.
Ik heb door dit topic al een serieuze reactie gehad van iemand, ze komt dit weekend kijken, dus ik ben heel benieuwd! 
Ik ben overigens niet op zoek naar iemand die mijn paard komt verbeteren in de dressuur ofzo, ik ben gewoon op zoek naar iemand die hem aandacht geeft doordeweeks en er rondjes mee gaat rijden en er gewoon lekker mee bezig is.
Voor degenen die er niets voor zouden willen betalen (switt) en die er zelfs voor betaald willen krijgen (Johanna59): wat denken jullie dat tuig, voer, hoefsmid en dergelijke kost? Als mijn paard meer gereden wordt, betekent het dat zijn tuig harder slijt, evenals zijn hoeven en meer voer nodig heeft. Ik ben geen liefdadigheidsinstelling, ik denk dat het niet meer dan normaal is om voor het bijrijden een vergoeding te vragen?
Verder bedankt voor alle reacties, ik ben nu wat meer op de hoogte van leaseprijzen!