Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wuyts schreef:Hoe zit het als je je paard uitleent en de ruiter krijgt een ongeval met je paard? Paard is gekwetst en moet opgenomen worden in de kliniek.
Is er een verzekering in Belgenland waar je 'geleende' paarden kan verzekeren? Ik had vroeger een verzorgmeisje die mij een uittreksel uit haar verzekering gegeven had maar ben het kwijt...
Ik ben bij AG verzekerd.
(wel verzekeringen, geen bank)
: de hoogte van onze hypotheek is gekoppeld aan de verzekeringen die wij via KBC hebben lopen. Gaat dit op aantal verzekeringen of op de totale hoogte aan premie die je betaald? petraaken schreef:Urielle ik zou eens gaan horen bij een gewone verzekeringsmakelaar. Eentje die voor verschillende maatschappijen werkt. Onze paarden zijn dus meeverzekerd als het om schade bij derden gaat. Voor mezelf heb ik die extra VLP verzekering. Zo'n makelaar vind ik beter dan zo'n bankverzekering.
Binoche schreef:Staat dit niet gewoon beschreven in je polis? Ik ben verzekerd bij fortis (Top Familiale) en daarin zitten tot twee paarden bij verzekerd. Heb je er meer dan moet je er een BA paard bijnemen
lienbono schreef:Wat lees ik hier toch allemaal verkeerde dingen over de KBC verzekering..
Pony's zijn mee verzekerd in de gezinspolis (tot stokmaat 1m48) daarnaast zijn 'kleine paarden' bv. haflingers ed. ook mee verzekerd.