Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
superpony schreef:@Ikke, ik heb nu in onze omgeving gekeken. Ook wel naar sites van bedrijven iets verder gekeken, maar ik vind het aanbod 2 paards best mager. Of ze zijn bijna nieuw en aan de prijs.
Er zijn meerdere dealers die trailers onder de 2500 gewoon niet nakijken en dara is de prijs ook naar. Maar ik ga BIJV> geen 1600 euro neertellen voor een rotte trailer bijv. Dat hebben ze dan ingeruild, maar vind ik in verhouding te duur.
Dan en alleen dan zou ik liever een goede basis kopen en zelf goed opknappen.Boven de 2500 is dus iets safer om te kopen.
Een opgeknapte is net zo een risico. Veel kun je zien, maar veel ook niet direct. Als ik binnen onze straal kijk ga je even makkelijk ergens langs. Is het verder weg, wil ik goede foto's vooraf. Natte trailers twijfel ik dan over.
Mijn man kan het zelf doen met goede materialen en op een goede werkplek, maar we hebben daar eigenlijk geen zin in direct. We hebben hem nu ook een aantal keren nodig.
kiki1976 schreef:Voor een opknapper is het gewoon goed zoeken en je verstand gebruiken.
Maar ik ben het met Superpony eens dat bij veel verkoopbedrijven de trailers beneden de € 2500.- amper nagekeken zijn. Staat er ook eerlijk bij hoor dat wel.
En als je dan bij een betreffend bedrijf navraagt of ze ongeveer kunnen zeggen wat er aan gebeurt moet worden (in hoeverre ze dat kunnen zeggen natuurlijk). Dan krijg je als antwoord "ach mevr. dit zijn gewoon lokkertjes om klanten te trekken". De meeste kiezen er dan toch voor om een trailer te kopen die al helemaal is nagekeken.
Kijk wat dat betreft was deze beste man best eerlijk.
)