zijwanden paardentrailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 10:19

Utrolig schreef:
Ja IKKE, dat klopt, maar hoef niet gelijk alles te doen. Als eerste de zijwanden. Die zijn vernield door mijn paard. Bodem is nog goed, laadklep ook. Maar het zou voor het aanzicht mooier zijn als je alles in 1 x doet.

Het is niet alleen mooi voor het aanzicht als je nu begint kan je beter meteen aanpakken, hoe ligt jou wand invergelijking met de vloer?
Staat jouw wand op de vloer of ernaast? Als je er nu een nieuwe bodem ingooit dan kun je van bodem naar wand werken en heb je de puzzel meteen compleet.

geka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 11:48

ikke schreef:
geka schreef:
Neem wel goed de dikte maat van de wandpanelen sommige henra s en de brenderup paardentrailers hebben 15 mm dikte wanden ipv 18 mm

Wat is er mis met 15mm wanddelen?
Daar rijdt ik al 10 jaar mee rond en behalve dat na 10 jaar buiten staan de HPL-laag het begint op te geven is er niks mis met de wanden......

Utrolig schreef:
Hoef ook geen splinternieuwe, maar een goede occasion heb je ook wel vpor €2.000,-
Alleen heb ik momenteel geen €2.000,-....

Dan wordt verbouw ook lastig want als je dat goed wil doen ben ook zomaar 1000-1500 euro verder......

Het maakt niks uit als er wanden van 15 of 18mm erin zitten maar als er toevallig een andere maat erin zou zitten zit je wel mooi te kijken

Karreman

Re: zijwanden paardentrailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 12:29

Het maakt wel degelijk uit of er 15 of 18 mm in komt. Rondom het deurtje , de rechtopstaande achterkant van de zijwanden bij de klep, soms bovenlangs zitten U-profielen. Dus je moet weer de dikte nemen die er nu in zit anders passen deze profielen niet of ze zitten te ruim.Qua sterkte zal het niet uitmaken.

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 12:30

Wat is vrot?

werner1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 12:36

DanaDeen schreef:
Wat is vrot?

Wreed rot :+

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 17:10

IKKE, hoe kom je aan zo'n enorm bedrag dan?? voor totaal 550,- euro zijn wij klaar hoor. Dan hebben wij een nieuwe bodem en nieuwe zijwanden incl, roestvrijstalen bouten.

Idd wat Karreman ook zegt, wij zitten idd ook met de bestaande profielen en daardoor zal er een zelfde plaat in moeten.

vrot is idd rot :o wij noemen het altijd vrot , mijn fout :D

Houtboer in drachten heeft geen witte zijwanden. kwa vloer net zo duur als ubbens.

Eemsned is ook gebeld en die heeft die platen alleen in maat 3,60 en nog een heel stuk duurder en moet ook besteld worden.

Platen zijn inmiddels besteld bij Ubbens, maar daar moeten we wachten tot er meer bij dat bedrijf besteld kan worden voordat zij hem gaan bestellen. Anders komen de vrachtkosten a 90,- voor ons er bij op.

Ja, het is niet zo makkelijk :D

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:12

verrot _O-

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-13 17:14

ja!! dat was hem haha, soms kan typen moeilijk zijn :D
wij spreken het uit als vrot :Y)

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 17:25

Was nog niet helemaal wakker vanmorgen, las het nu nogmaals en begreep 'm, suf. :+