Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Je moet een trailer gebruiken voor waar het voor gemaakt is, en als je dat niet doet vraag je om ongelukken. Hoeft niet natuurlijk, maar als je een paard hebt en jij beslist voor hem hoe hij vervoerd wordt, moet je wel je verantwoordelijkheid nemen en dat goed doen. Roos_Herco schreef:What about no? Wil niet vervelend overkomen, zeker niet, maar heb hier m'n mening over klaarliggen, excuus.Je moet een trailer gebruiken voor waar het voor gemaakt is, en als je dat niet doet vraag je om ongelukken. Hoeft niet natuurlijk, maar als je een paard hebt en jij beslist voor hem hoe hij vervoerd wordt, moet je wel je verantwoordelijkheid nemen en dat goed doen.
LS_fotos schreef:Roos_Herco, beetje vreemde reactie! In vrachtwagens staan ze ook zijwaarts. Ik weet niet of jij het geld op je rug heb groeien maar ik helaas niet dus zo een mooie oplossing en veilig genoeg! Anders zouden heel veel menners hun ponys een risico geven... Paarden schijnen juist zelfs liever zijwaarts te staan dan recht!
CK88 ik zal morgen even foto maken als ze erin staat! Ik heb haar aan 2 kanten vast.
Roos_Herco schreef:LS_fotos schreef:Roos_Herco, beetje vreemde reactie! In vrachtwagens staan ze ook zijwaarts. Ik weet niet of jij het geld op je rug heb groeien maar ik helaas niet dus zo een mooie oplossing en veilig genoeg! Anders zouden heel veel menners hun ponys een risico geven... Paarden schijnen juist zelfs liever zijwaarts te staan dan recht!
CK88 ik zal morgen even foto maken als ze erin staat! Ik heb haar aan 2 kanten vast.
Heb gezegd dat het niet vervelend bedoeld is.. Snap dat het wel zo over komt, was een beetje fel, sorry. Heb het geld niet op mijn rug groeien nee, en snap daarom heel goed dat jij op zoek bent naar een oplossing zonder gelijk allerlei nieuwe dingen aan te schaffen. Dat paarden liever zijwaarts staan kan heel goed kloppen, alleen blijf ik het gevaarlijk vinden dat je je paard niet vervoerd zoals het hoort in jouw trailer. Dat heb ik ook gezegd, omdat je naar meningen vroeg.
Ik hoop dat je me zo wat beter begrijpt.
ikke schreef:Roos_Herco schreef:
Heb gezegd dat het niet vervelend bedoeld is.. Snap dat het wel zo over komt, was een beetje fel, sorry. Heb het geld niet op mijn rug groeien nee, en snap daarom heel goed dat jij op zoek bent naar een oplossing zonder gelijk allerlei nieuwe dingen aan te schaffen. Dat paarden liever zijwaarts staan kan heel goed kloppen, alleen blijf ik het gevaarlijk vinden dat je je paard niet vervoerd zoals het hoort in jouw trailer. Dat heb ik ook gezegd, omdat je naar meningen vroeg.
Ik hoop dat je me zo wat beter begrijpt.
Wat jij VINDT is niet per se hetzelfde als wat IS!