Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cissy schreef:Meet de maat van je trailer eens op met een meetlint, als je nog redelijk ruimte hebt tussen je paard en de wand. Kun je er zelf naast als je in de trailer staat? dan heb je waarschijnlijk geen 1 paardstrailer maar een 1,5.
Als je eens hulp nodig hebt kijk dan op mijn site in onderschrift, misschien doen je onbewust wel iets waardoor je paard niet meer laadt en als iemand meekijkt is het misschien redelijk simpel op te lossen.
Ik heb wel meer paarden geholpen met hetzelfde probleem en dan gingen we, na eerst thuis goed te laden, expres naar een vreemde locatie om daar te oefenen met laden zodat alle vreemde spanningen mee werden genomen in de oefening.
123hekie schreef:heb je een zeiltje aan de achter kant van de trailer.
veel mensen laten deze ook open.
heel veel paarden worden daar bang van.
vanwege verkeer wat achter je remt en aan komt rijden.
met name vrachtwagens en trekkers.
FlyAway schreef:cissy schreef:Meet de maat van je trailer eens op met een meetlint, als je nog redelijk ruimte hebt tussen je paard en de wand. Kun je er zelf naast als je in de trailer staat? dan heb je waarschijnlijk geen 1 paardstrailer maar een 1,5.
Als je eens hulp nodig hebt kijk dan op mijn site in onderschrift, misschien doen je onbewust wel iets waardoor je paard niet meer laadt en als iemand meekijkt is het misschien redelijk simpel op te lossen.
Ik heb wel meer paarden geholpen met hetzelfde probleem en dan gingen we, na eerst thuis goed te laden, expres naar een vreemde locatie om daar te oefenen met laden zodat alle vreemde spanningen mee werden genomen in de oefening.
Kleine tip; je moet het hoofdstuk "Weetjes over transport" even bijwerken, de informatie met betrekking tot rijbewijzen etc. is inmiddels sterk verouderd