Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gini1521 schreef:En ik zweer het je, je kan het echt onmogelijk aan haar zien.
. Dat zijn geen louche figuren waarvan je het al kilometers ver ziet, dat is die lieve zo bezorgde dame waarvan je denkt "zij? Zo'n vriendelijke behulpzame vrouw en zo'n goed hart voor dieren, die zal me nooooit bedriegen!"44Myrthe44 schreef:Heb je voldaan aan je onderzoeksplicht als koper? En daarmee bedoel ik, heb je laten keuren?
Voor de volgende keer, hou in je hoofd: goedkoop hoeft niet áltijd duurkoop te zijn, maar vaak is dat wel een geval. 1700 voor een gezond rijpaard, dan moet je toch argwanend zijn en héél goed kijken of er geen verborgen gebreken zijn.
ook heeft zij geweldige stamboekpapieren met paarden die zelfs al meededen in de olympische spelen. ik moet wel toegeven dat de mensen waar ik haar van kocht weinig tot bijna geen verstand hadden van paarden en maar een tiental keer per jaar een ritje aan zee deden en voor de rest hun paarden in de wei lieten staan gini1521 schreef:We zijn niet zo lang geleden bedrogen geweest met en shet en hebben dat zelfs tegen haar gezegd, mijn moeder zei nog : 'er zijn toch slechte mensen op de wereld' en dat beaamde ze.