Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maralyn schreef:Sorry, ik snap het punt niet....
Ik bedoel, je had t van te voren echt uit kunnen zoeken.
Nu is het dan niet zo...En dan...Wat wil je hier mee?
Geld terug krijg je vast niet.
Ik zou gewoon lekker genieten van de pony, en lekker mee lessen en dan wedstrijden rijden.
Ken een meisje die naar de M2 is gereden met haar A pony en met haar E pony niets meer kon.
Dus niveau....? Ja, zegt me maar weinig, als je samen nog niet in elkaar gegroeid bent.
(totilas) geerke schreef:maralyn schreef:Sorry, ik snap het punt niet....
Ik zou gewoon lekker genieten van de pony, en lekker mee lessen en dan wedstrijden rijden.
Ken een meisje die naar de M2 is gereden met haar A pony en met haar E pony niets meer kon.
Dus niveau....? Ja, zegt me maar weinig, als je samen nog niet in elkaar gegroeid bent.
ik 'ken' er een die een toppaard had gekocht maar er nu ook niets van maakt(totilas)
geerke schreef:maralyn schreef:Sorry, ik snap het punt niet....
ik 'ken' er een die een toppaard had gekocht maar er nu ook niets van maakt(totilas)
Ik vind jou leuk :'D

kijk eens in het profiel van ts hij is nog hartstikke jong.