bello2005 schreef:je weet toch waar ze woont ?
zo slim ben ik niet geweest om dat te vragen..
heb alleen haar naam, nr, naam van oma(die overschreef), bankrekeningnummer en adres waar haar paard staat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chelinka schreef:bello2005 schreef:je weet toch waar ze woont ?
zo slim ben ik niet geweest om dat te vragen..![]()
heb alleen haar naam, nr, naam van oma(die overschreef), bankrekeningnummer en adres waar haar paard staat
deess schreef:hoi,het eerste wat ik dacht is 800 euro voor een wintec zadel? die kosten toch helemaal niet zoveel? denk dat 400 voor een 2e hands nog goed betaald is maar misschien vergis ik me.weet je zeker dat je het goed afgesproken hebt en elkaar goed begrepen hebt..
leek me zo veel maar ik ken de nieuwste modellen niet..ik denk dat in dit geval de brutaalste het meeste recht heeft ,nu is zij dat maar als jij iets minder netjes blijft kun jij het nog in jouw voordeel terugdraaien
succes hoor groetjes deess
. Kun je niet een bericht op haar tijdlijn, dus voor iedereen zichtbaar, zetten? betadine schreef:Kastje openbreken en zadel eruit halen zou ik doen. Je kunt ze dan ook even gaan negeren als ze haar geld terugwil
Carmy81 schreef:Ja hoezo diefstal ? Ik weet niet hoor, maar zadel is gewoon nog steeds eigendom van de verkoper.... Gezien deze het geld niet krijgt.
Shirley schreef:Het zadel is verkocht, dus eigendom van de koper ... dat het nog maar voor de helft betaald is, staat daar los van
Stuur nu gewoon die aangetekende brief, zoals ik je al eerder aanraadde, dan sta je echt het sterkst !

IHN schreef:TS heb je inmiddels al iets gedaan met de tips die je hier gegeven zijn? Hoe langer je wacht met zelf iets te ondernemen, hoe onwaarschijnlijker het wordt dat je je geld krijgt. Daarbij zit je je nu mss wel op te winden voor niets en steekt er gewoon iets achter.
Shirley schreef:Het zadel is verkocht, dus eigendom van de koper ... dat het nog maar voor de helft betaald is, staat daar los van
Stuur nu gewoon die aangetekende brief, zoals ik je al eerder aanraadde, dan sta je echt het sterkst !