Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Speedster schreef:Er is duidelijk uitgelegd waar de rits moest komen. Laten vergoeden dus. En ik persoonlijk zou niet inzetten op een middenweg als ik eerlijk ben. Jij moet nl. wel het hele bedrag uitgeven aan een paar nieuwe laarzen. Daarbij is de schoenmaker zeer waarschijnlijk verzekerd voor dit soort gevallen.
GamblersCup schreef:Niemand zegt toch dat TS uit haar plaat moet gaan? Uiteraard moet je rustig en netjes blijven, maar wel de laarzen laten vergoeden! Dat die kerel een hoog eigen risico zou hebben, is niet TS haar probleem. Die kerel heeft de laarzen vergald op eigen initiatief, punt.
zijn eigenrisico heeft de ts ook niks mee te maken maar vaak word er gedacht dat de verzekering dat wel even vergoed wat dus vaak niet zo makkelijk gaat zoals sommigen denken. Verder geef ik dr te groot gelijk en moeten ze samen een oplossing zien te vinden
. Speedster schreef:Ik bedoelde inderdaad niet dat je opwinden de situatie beter maakt. Proberen op een rustige en verstandige manier eruit te komen dus, al kan ik me heel goed de frustratie voorstellen.