Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sabientjeuh schreef:DMZSniper schreef:Maar weigering zonder reden is toch enigzins vreemd en zal in een rechtbank of gelijksoortige situatie heel snel aan het licht komen. En heeft je vereniging geen regeling waarbij bestaande leden nieuwe leden mogen aandragen, zeker gezien je ervaring?
De kans dat het inelkaar stort is zeker aanwezig, maar is het slim om deze situatie aan het lot over te laten? Straks heb je geen vereniging meer.
Het is ook vreemd, maar ik heb geen poot om op te staan.
Aangezien de KNHS aangeeft, dat je zonder reden mensen mag weigeren...
Dus denk ik dat weinig zin heeft om nog door te gaan.....
Helaas heb ik net ook maar de stap genomen, om me aan te melden bij een andere vereniging.....
Flessuh schreef:Hopen dat het je dar goed bevalt.
Nogal jammer dat er blijkbaar 1 persoon is die je persoonlijk tegen houd? Dit is juist de reden dat je meerdere mensen in een bestuur moet hebben lijkt mij.
ikke schreef:Flessuh schreef:Hopen dat het je dar goed bevalt.
Nogal jammer dat er blijkbaar 1 persoon is die je persoonlijk tegen houd? Dit is juist de reden dat je meerdere mensen in een bestuur moet hebben lijkt mij.
Sommige mensen zijn in staat om in hun eentje een heel bestuur hun wil op te leggen. Been there, seen it en heb er een figuurlijke handgranaat achteraan gegooid.........
Hannanas schreef:Wil je daar nog überhaupt wel lid worden met zulke personen?
Gowlan schreef:Hannanas schreef:Wil je daar nog überhaupt wel lid worden met zulke personen?
Zelfde vraag hier, ik zou gewoon ergens anders lid worden. Je moet met plezier naar je paard gaan en niet met zoveel gezeik..
Daarnaast is er vaak een regel, als je een lidmaatschap opzegt bij een vereniging dan kunnen ze je weigeren tot een jaar na opzeggen lidmaatschap.
Je zou dit dus eventueel kunnen uitzoeken, maar ik zou mezelf eerst goed afvragen of je het wel waard vind.